۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های استکبار را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام «عبادی زاده» گفت: حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد و نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی خواهد ساخت.
کد خبر: ۵۷۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ - 10February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام«محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

در متن این بیانیه آمده است:
 
بسم اله الرحمن الرحیم
 
روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و اقتدار ملت ایران است.« رهبر معظم انقلاب»
 
دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است و یوم‌الله ۲۲ بهمن هم روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.
 
جمهوری اسلامی ایران در ۴۴سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم ها و تهدیدها و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر نیز با عبور از انواع فتنه‌ها و تهدیدها هم اکنون تبدیل به درخت تنومندی شده است.
 
ملت ایران در جریان باشند در آشوب‌های اخیر دشمنان قسم خورده این نظام، با جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و اسلام وارد میدان شده بودند که با بصیرت، هوشیاری و آگاهی مسئولان نظام، ملت ایران و خون شهدا، تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.
 
از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد و نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد ساخت.
 
پیشاپیش یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرینان و ملت شریف ایران خاصه مردم دیندار هرمزگان تبریک می گوییم و از آستان خداوند بزرگ، مسئلت داریم، کاروان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه سار منویات بزرگ قافله سالار آن، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) به عزت و اقتدار روزافزون و سرمنزل مقصود برساند. ان شاء الله تعالی
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار