۴۴ سال افتخار/ معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمادگی نیروهای مسلح برای پاسخگویی قاطع به هرگونه دشمنی/ انقلاب اسلامی ریشه در دل مردم دارد

امیر دریادار سیاری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه دنیا و دشمنان انقلاب بدانند که این انقلاب ریشه در دل مردم دارد، گفت: مردم از انقلاب خود دفاع می‌کنند؛ لذا دشمنان بیهوده برای خود برنامه‌ریزی نکنند.
کد خبر: ۵۷۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ - 11February 2023

انقلاب، ریشه در دل مردم داردامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: مردم در این راهپیمایی با بصیرت و آگاهی زیادی وارد عرصه شدند. خیل عظیم جمعیتی که امروز در شرایط بد آب و هوایی حضور پیدا کرده‌اند، حکایت از بصیرت مردم دارد.

امیر سیاری افزود: مردم با دل و جان به خیابان آمدند و دارند از انقلاب‌شان حمایت می‌کنند. این وظیفه مسئولین و حاکمیت را سنگین می‌کند. آنها باید جلودار این حرکت باشند و از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کنند و ان‌شاءالله به طریقی حرکت کنند که انقلاب بتواند به مسیر پرافتخار خود ادامه دهد.

وی در وصف حضور خیل کثیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیام راهپیمایی امسال، به خبرنگار دفاع‌پرس، گفت: دنیا و دشمنان انقلاب بدانند که این انقلاب ریشه در دل مردم دارد. مردم از انقلاب خود دفاع می‌کنند و دشمنان بیهوده برای خود برنامه‌ریزی نکنند.

امیر سیاری در پاسخ به پرسش «پاسخ ارتش به تهدیداتی که اخیراً توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها صورت گرفت، چیست؟» اظهار داشت: پاسخ ما همیشه معلوم بوده است. ما می‌گوییم که آنقدر توان بازدارندگی و دفاعی داریم که هر تهدیدی را در هر جایی که علیه منافع، انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ما باشد، قطعا جواب می‌دهیم. امروز در بالاترین سطح از آمادگی برای پاسخگویی به دشمنان نظام و انقلاب است لذا امروز شعار ارتش فدای ملت محقق شده است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار