۴۴ سال افتخار/ جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم عامل قدرت نظام اسلامی هستند

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ناشی از توان و تجهیزات نظامی نیست، بلکه ملت ایران عامل اصلی قدرت نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۷۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ - 11February 2023

توان جمهوری اسلامی ایران، مردم کشورمان هستند/ اگر دشمنان از پشتوانه مردمی برخوردار بودند، مردم ما را تهدید نمی‌کردندامیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران ناشی از توان و تجهیزات نظامی نیست، بلکه ملت ایران عامل اصلی قدرت نظام اسلامی هستند؛ قدرتی که دیگر حکومت‌ها ندارند، اما ما از آن برخورداریم و باید قدر آن را بدانیم.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه مردم با حضور در مراسم امروز انسجام و اتحاد ملی را به نمایش گذاشتند، افزود: مسئولین باید قدر این حضور را بدانند و تا آخرین توان تلاش کنند تا رفاه، آسایش و امنیت مردم را فراهم کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «پاسخ مردم به تهدیدات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها چیست؟» گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سال‌هاست که دارند مردم ما را تهدید می‌کنند و از آنجا که خودشان از پشتوانه مردمی برخوردار نیستند، درکی از این ندارند که پشتوانه مردمی چیست.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: مردم، بزرگترین پشتوانه برای انقلاب هستند و اگر دشمنان این مسئله را درک کنند، دست از تهدید برمی‌دارند؛ اما چون درکی از واقعیت‌ها ندارند، باز هم مردم ما را تهدید می‌کنند؛ این درحالی است که هرچه بیشتر تهدید می‌کنند، انسجام ما هم بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار