فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

جمهوری اسلامی ایران با قدرت و عزت در حال پیشرفت است

«خرم‌دل» گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت و عزت در حال پیشرفت است و به همان میزان نیز سقوط آمریکا آغاز شده است.
کد خبر: ۵۷۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 11February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گچساران اظهار داشت: حضور مردم بی بدیل بوده و نشان دادند هر چقدر بیشتر به ما فشار می آورند مردم ایران اسلامی هوشمندانه‌ عمل خواهند کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: امروز عید قربان است و بیش از سه هزار اسماعیل را ما از سال ۴۲ تا ۵۷ به این قربانگاه فرستادیم امروز عید غدیر و عید ولایت است، بزرگترین نعمت را خداوند متعال به ما ارزانی داشت امروز نوروزی است که از یک زمستان سخت و سیاهی مطلق ظلمتکده به عزت رسیدیم.

خرم‌دل عنوان کرد: بیست و دوم بهمن ماه روز عید ماست روزی که به لطف خدا بهاری که در سال ۵۷ پیدا شد به شکوفایی رسید و در حال حاضر در اوج شکوفایی و اقتدار هستیم.

 وی گفت: اگر ما انقلاب و مبارزه کردیم و پشت رهبرمان ایستادیم نه فقط برای مسائل معیشتی و اقتصاد بود آنچه که باعث شد همه قیام کنیم این است که اسلام دین مکتب عدالت و ظلم ستیزی بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم ما فهیم و مستقل هستند و بر نمی‌تابند کسی به این کشور حکومت کند اما مقدرات این کشور به دست بیگانگان باشد امروز نظام ولایی داریم که خیلی فرق می‌کند با نظام با پادشاهی که حکومت کند.

خرم‌دل بیان کرد: ما در حکومت پادشاهان در برهه‌ های گذشته از تاریخ شاهد قطعه شدن کشورمان به دست آنها بودیم آنها هر جا که نتوانستند مقابل بیگانگان بایستند خاک ما را بر باد دادند و ای کاش فقط خاک را بر باد می دادند بلکه دین و مذهب و ارزش های ما را نیز آنها بر باد دادند.

 وی ادامه داد: در یک کشور دینی عشرتکده راه انداخته بودن قانون معنا نداشت حکم قانون هم لازم الاجرا شاه بود اما امروز نعمت ولایت را داریم که این انقلاب را مدیریت می کند امروز اگر شاهد هستیم که با حجم زیاد رهبر ما را مورد هجوم قرار می‌دهند به علت تاثیر گفتمان این ولی فقیه بر قلوب مسلمانان و جهانیان است.

 خرم‌دل اضافه کرد: استقلال ما از برکات نظام جمهوری اسلامی است و این نظام مقتدرترین کشور است، آمریکا با آن همه ید مدیون لابی‌گری و صهیونیست است اما ما برای خودمان تصمیم می‌گیریم.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در دریاهای دور جولان می دهد و از کیان و ناموس خودش و هویتش پاسداری می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: در عرصه‌های علمی، پزشکی، اقتصادی و دیگر موضوعات جمهوری اسلامی ایران پیش رو است با وجود تحریم ها و تخریب هایی که صورت می گیرد ملت ما امروز آزاده بوده و می توانند حرف بزنند انتقاد کنند و رئیس جمهور و نماینده مجلس خود را انتخاب کنند.

 خرم‌دل اظهار کرد: مردم از یک نظام پادشاهی ظالم و فاسد و آنچه که می خواست همه ارکان کشور را در اختیار خودش قرار دهد نجات پیدا کردند این نظام پادشاهی کینه بسیاری به قوم لر داشت به گونه ای که هر جا لر را می‌دید به شدیدترین نوع با آنها برخورد می کرد کجا سراغ دارید دولتی که ملت خود را بمباران کنند با ما در کهگیلویه و بویراحمد این کار را کردند چون قوم لر آزادی‌خواه و با عزت بود و زیر بار زور نمی رفت، اینها چون ظالم و زورگو هستند این اخلاق را بر نمی‌تابند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اسلام در حال گسترش است و آنها زبونند که اینگونه برخورد می کنند در سوریه عراق و یمن و لبنان و فلسطین میلیون‌ها دلار هزینه کردند که بر باد رفت آن‌ها سودای از نیل تا فرات را در اسرائیل داشتند اما امروز در فلسطین محصورند.

خرم‌دل عنوان کرد: آمریکا در حال سقوط است و نباید به ناوگان با هیبت او نگاه کرد بلکه باید به کسانی که بر پشت هواپیماها و شناورها هستند نگاه کرد، مروم ما با اعتقاد به خداوند فقط یک کلاش به دست می‌گیرند می‌توانند هیبت آمریکا را بر زمین بزنند امروز در جای‌جای خلیج فارس و عمان و اقیانوس هند چه کسانی جولان می‌دهند جمهوری اسلامی ایران است که با اقتدار، اراده خود را تحمیل می کند.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند وارد خلیج فارس شود مگر از جمهوری اسلامی ایران اجازه بگیرد ما با دست خالی و توکل بر خداوند و رهبر ولی فقیه اقتدار را به دست آورده ایم.

خرم‌دل ادامه داد: پیروزی انقلاب مهم است ولی حفظ آن طبق فرموده رهبر انقلاب مهم‌تر است، امروز بیش از گذشته به همدلی اقوام نیاز داریم دشمنان به دنبال تفرقه انداختن بین آنها است می‌خواهند ایران را تکه تکه کرده و این همدلی و اتحاد را بر هم بزنند اما تا زمانی که با همدلی و اتحاد پشت ولایت باشیم هیچ قدرتی توان سرنگونی نظام و یا لطمه زدن به آن را ندارد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت و عزت در حال پیشرفت است و به همان میزان نیز سقوط آمریکا آغاز شده است آمریکا نمی‌تواند از هم پیمانان خود محافظت کنند اما جمهوری اسلامی ایران از هم‌پیمانان خود حفاظت می کند.

خرم‌دل عنوان کرد: قدردانی می کنم و قدم های شما را می‌بوسم که به دشمنان بار دیگر نشان دادید چگونه مردم به صحنه آمدند دشمنان ما از احمق ها هستند هر چقدر به ما فشار بیاورند ما بیشتر مصمم تر می شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها