شهادت طلبی ویژگی بارز شهدای دانش آموز است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرایان در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان گفت: شهادت طلبی یکی از ویژگی های بارز شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۵۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 09November 2015

شهادت طلبی ویژگی بارز شهدای دانش آموز است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، با حضور جمعی از خاندان معزز شاهد و ایثارگر، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان سرایان، یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان برگزار شد.
محمد مهدی عظیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرایان، گفت: یادواره شهدای دانش آموزی این شهرستان به همت بنیاد و با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی امام علی(ع) سرایان در محل آموزشگاه شاهد فدک برگزار شد.
عظیمی با اشاره به نقش دانش آموزان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، شهادت طلبی را ویژگی بارز دانش آموزان بسیجی دانست و گفت: اگر انسان به دنبال پاکی باشد، هیچ سرنوشتی بهتر و بالاتر از شهادت در این مسیر نیست و سربازان واقعی ولی فقیه همواره شیفته شهادت هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرایان، هدف اصلی استکبار از توطئه علیه ایران را مبارزه با عقیده و به انحراف کشاندن نسل نوجوان و جوان از آرمان های نظام دانست و افزود: هیچ فرهنگی بهتر از فرهنگ بسیج و شهادت طلبی برای مبارزه با نقشه شوم دشمنان نیست.
لازم به ذکر است که در این یادواره از مقام شامخ 11 شهید دانش آموز سرایان و 2 شهید دانش آموز شاخص در کشور، تقدیر شد.
تلاوت قرآن، مداحی در وصف و منقبت شهدا، پخش کلیپ، اجرای سرود دانش آموزی و روایتگری راوی دفاع مقدس در خصوص موضوع سبک زندگی شهدا از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

منبع: ایثار

نظر شما
پربیننده ها