فرمانده نیروی هوایی ارتش:

آماد و پشتیبانی یکی از پایه‌های اساسی ارتقاء توان نیروی هوایی است

امیر سرتیپ واحدی گفت: بی تردید آماد و پشتیبانی بازوی قدرتمند نیروی هوایی و یکی از پایه‎های اساسی ارتقاء توان عملیاتی و رزمی این نیرو است.
کد خبر: ۵۷۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ - 15February 2023

آماد و پشتیبانی یکی از پایه‌های اساسی ارتقاء توان نیروی هوایی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش معاونان آماد و پشتیبانی یگان‌های این نیرو، با اشاره به ماموریت و رسالت مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی اظهار داشت: تامین نیازمندی‌های این نیرو یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی است که با ارتقاء همکاری و هم افزایی میان بخش‌های صنعتی و همچنین جهاد خودکفایی می‌تواند این رسالت را تحقق بخشد.

وی تصریح کرد: صداقت یکی از عوامل مهم پیشرفت و رشد روز افزون است که بحمدالله این مولفه ارزشمند در مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی موجب ترقی این بخش و عبور از موانع گلوگاهی شده است.

فرمانده نیروی هوایی گفت: توجه به جوانان و به کارگیری آنان در قسمت‌های مختلف عملیاتی و همچنین استفاده از ظرفیت نخبگان در این مجموعه باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این ظرفیت ارزشمند می‌تواند به عنوان نقطه اوج مجموعه آماد و پشتیبانی هوایی موجب تحولات عظیمی در این مجموعه شود.

امیر واحدی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی هوایی ارتش باید همواره دارای دو بال تعهد و تخصص باشند چرا که بدون هر کدام از این دو مولفه نمی‌توان در اختیار اهداف والای انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا بود و چنین مولفه‌هایی در گنجینه وجودی کارکنان این مجموعه الهی نهادینه شده است.

وی اظهار کرد: آموزش و علم آموزی زیرمجموعه و استفاده از تجربیات پیشکسوتان در راستای ارتقای توانمندی‌ها و دستاورد‌های گلوگاهی یکی دیگر از وظایف آماد و پشتیبانی است که علاوه بر ارتقا توانمندی‌ها می‌تواند گامی بلند در جهت همکاری و هم‌افزایی میان قسمت‌ها باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: باید توجه شود که اگر امسال رشد ۱۱ در صدی در نیرو داشته‌ایم، سال دیگر این رشد باید ارتقا پیدا کند و اگر توانسته‌ایم ۲۹ فروند هواپیما را بازآماد کنیم در سال پیش رو باید این تعداد از مرز ۳۵ هواپیما بگذرد و این تنها همت و تلاش شما عزیزان را می‌طلبد.

امیر واحدی در پایان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روی آوردن به سمت و سوی جنگ نرم و با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود در جهت تحمیل عقاید و باور‌های غلط به جامعه ایرانی بویژه جوانان هستند که این گونه جنگ به نوعی جنگی ترکیبی-شناختی است که با شبهه افکنی و دروغ پراکنی همراه می‌شود لذا مدیریت فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه‌ای عاملی برای شکست این گونه تهاجمات فرهنگی است.

در این همایش، امیر سرتیپ خلبان «دره باغی» معاون آماد و پشتیبانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ دوم «صارمی» معاون آماد و پشتیبانی ارتش، سردار سرتیپ پاسدار «تاجیک» مسئول اشراف معاونت آماد و پشتیبانی ستاد کل و جمعی از فرماندهان و مسئولین آماد و پشتیبانی یگان‌های تابعه نیروی هوایی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار