مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس لرستان خبر داد؛

انتقال دو تانک M-۴۷ به موزه دفاع مقدس لرستان+ تصاویر

سرهنگ «رشیدی» گفت: دو تانک M-۴۷ که متعلق به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است از استان سیستان و بلوچستان به استان لرستان منتقل شدند.
کد خبر: ۵۷۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ - 18February 2023

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: دو عراده تانک M-۴۷ که متعلق به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که توسط  سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، از استان سیستان و بلوچستان به استان لرستان منتقل شدند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس، افزود: موزه‌های دفاع مقدس نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج روحیه مقاومت در بین جامعه دارند.

رشیدی با بیان اینکه  نیاز هست که جوانان و نوجوانان امروز با ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس آشنا شوند، افزود: مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور نقش مهمی در آگاه سازی و بصیرت افزایی  جامعه دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با  تاکید بر فضا سازی مراکز فرهنگی دفاع مقدس با توجه به نیاز روز جامعه، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان بایستی بدانند که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما  برای مقابله با دشمن بعثی از چه سلاح هایی استفاده می‌کردند.

انتقال دو تانک M-47  به موزه دفاع مقدس لرستان

انتقال دو تانک M-47  به موزه دفاع مقدس لرستان

انتقال دو تانک M-47  به موزه دفاع مقدس لرستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار