فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

ارتقای بصیرت دینی و سیاسی کارکنان جزو اولویت‌های ارتش است

امیر «آذریان» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های ارتقای سواد رسانه، افزایش بصیرت دینی و سیاسی و همچنین دشمن‌شناسی اقدامات بسیار خوبی انجام داده که نتیجه آن حضور گسترده کارکنان و خانواده‌های کارکنان در انتخابات ریاست جمهوری بود.
کد خبر: ۵۷۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 18February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا با امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق دیدار کردند.

امیر آذریان در این دیدار اظهارداشت: خدمت در استان خراسان رضوی به دلیل وجود با برکت مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام خدمت در قطعه‌ای از بهشت است.

وی در ادامه با تشکر از حضور گسترده مردم بصیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های ارتقای سواد رسانه، افزایش بصیرت دینی و سیاسی و همچنین دشمن‌شناسی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که نتیجه آن حضور گسترده کارکنان و خانواده‌های کارکنان در انتخابات ریاست جمهوری بود، در اغتشاشات پاییز امسال کارکنان وظیفه جوان مسأله‌ای نداشتند.

ارتقای بصیرت دینی و سیاسی کارکنان جزو اولویت‌های ارتش است

امیر آذریان گفت: با تدابیر فرماندهان کل ارتش و نیروی زمینی، ساختار سازمانی نیروی زمینی بنا به شرایط و تهدیدات منطقه‌ای و بین‌المللی تغییر کرده و به یگان‌های متحرک هجومی تبدیل شده است، در تجهیزات و جنگ‌افزارها نیز تحول و به‌روزرسانی صورت پذیرفته و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و ساخت تجهیزات دفاعی، هیچ قدرتی اجازه تعرض به مرزهای کشور را ندارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا خاطرنشان کرد: ارتش علاوه بر حراست از مرزهای جمهوری اسلامی در زمینه‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی و همچنین در بلایا و حوادث همیشه در کنار مردم بوده است که از این جمله می‌توان به مقابله با کرونا، خدمت‌رسانی در سیلاب گلستان، سوخت‌رسانی در یخبندان اخیر در استان و زلزله خوی اشاره کرد. فرمانده معظم کل قوا در جریان خدمات ارتش جمهوری اسلامی در حوزه مردم‌یاری فرمودند: «ارتش شعار فدای ملت را در عمل به اثبات رسانده است».

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ابراز داشت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور در دوران دفاع مقدس شانزده هزار و ۸۸۱ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است. به دستور و تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح از سال ۱۳۹۷ حراست از مرزهای شرقی کشور به قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش واگذار شده است که بحمدلله با هوشیاری کارکنان و بهره‌گیری از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی ساخت نیروی زمینی ارتش، تاکنون هیچ موردی که امنیت ایران اسلامی را تهدید کند وجود نداشته است.

ارتقای بصیرت دینی و سیاسی کارکنان جزو اولویت‌های ارتش است

در پایان امیر آذریان با بیان مشکلات و نارسایی‌های منطقه خواستار پیگیری و رسیدگی آن از طریق نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی شد.

حجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در این دیدار بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار ایران اسلامی است و مأموریت‌ها و خدمات ارتش در منطقه شمال شرق قابل تقدیر است.

وی افزود: هر کجا که لازم بوده با ابتکار عمل فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق، ارتش در مشکلات استان در کنار مردم بوده است.

ارتقای بصیرت دینی و سیاسی کارکنان جزو اولویت‌های ارتش است

در این دیدار نمایندگان شهرستان‌ها نیز از خدمات ارتش در مناطق مرزی و در شهرستان‌های کلات، قوچان، تربت حیدریه و تربت جام تشکر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها