در همایش پلیس مبارزه با مواد مخدر مطرح شد؛

سردار رادان: لزوم توسعه روابط دیپلماتیک برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر/ قاچاقچیان نباید فضای امنی داشته باشند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز ارتباطات خوبی با کشورهای هدف در حوزه‌ مبارزه با مواد مخدر داریم و باید این ارتباط در راستای توسعه دیپلماتیک گسترش پیدا کند.
کد خبر: ۵۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱ - 20February 2023

لزوم توسعه روابط دیپلماتیک برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر/ قاچاقچیان نباید فضای امنی داشته باشندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا صبح امروز (دوشنبه) در همایش تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر که در سالن فجر ستاد فرماندهی انتطامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: تقویت و توسعه اطلاعاتی باید از مرزها به آن سوی مرزها توسعه پیدا کند و مبارزه با قاچاق مواد مخدر صرفا به مرزهای کشور برنگردد و باید طرح‌های اجرایی در این حوزه داشته باشیم.

سردار رادان ادامه داد: دست‌اندرکاران تولید و توزیع مواد مخدر نباید سرزمینی را برای خودشان امن بدانند که تا به مرز بیایند و ما مبارزه را در داخل کشور انجام دهیم.

فرمانده فراجا افزود: امروز ارتباطات خوبی با کشورهای هدف داریم و باید این ارتباط در راستای توسعه دیپلماتیک گسترش پیدا کند.

‌وی با بیان اینکه ما با افتخار در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر شهید تقدیم‌ می‌کنیم، گفت: امروز باید تهدیدی برای قاچاقیان مواد مخدر باشیم و برنامه عملیاتی داشته باشیم.

سردار رادان گفت: باید اموال قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و به آن‌ها ضربه وارد کنیم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه سالیانه چند تن‌ مواد مخدر کشف می‌شود، اظهار کرد: باید دغدغه مردم در جامعه درخصوص مواد مخدر کاهش پیدا کند؛ امروز مردم از حضور معتادین متجاهر در جامعه ناراحت هستند.

وی افزود: باید کار جهادی برای مقابله با معتادین متجاهر انجام شود و وظیفه هر دستگاه هم مشخص شود.

وی با بیان اینکه تولید، توزیع عمده و خرده فروش حلقه‌های رسیدن مواد مخدر به مصرف کننده است، گفت: اگر حلقه خرد فروش را قطع کنیم می‌توانیم در حوزه مصرف مواد مخدر کُندی ایجاد کنیم؛ باید مبارزه جدی اطلاعاتی با مواد فروشان خرد داشته باشیم و سرمنشا‌ء‌های آن را خشک کنیم.

سردار رادان ادامه داد: در مبارزه با مواد مخدر روش‌های سنتی دیگر جواب نخواهد داد و باید با همکاری با دانش بنیان‌ها بتوانیم روش‌های جدید مبارزه با مواد مخدر را تعریف کنیم.

فرمانده فراجا افزود: باید بتوانیم از پهپاد‌ها برای شناسایی مرز‌ها بهره‌گیری کنیم و در آینده یک یگان پهپادی در پلیس مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه موضوع جمع آوری معتادین متجاهر باید مدنظر قرار گیرد، گفت: حضور سردار مومنی یک فرصت برای کشور است و باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم و نباید بهانه‌ای برای کار نکردن داشته باشیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار