استاندار خوزستان:

نسل آینده جامعه پزشکی، راه شهدا را دنبال کند

حسینی محراب گفت: امیدوارم نسل آینده‌ای که به عنوان پزشک و پرستار فعالیت می‌کنند، مسیر شهدا را با شناخت ادامه دهند.
کد خبر: ۵۷۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ - 21February 2023

نسل آینده جامعه پزشکی، راه شهدا را دنبال کندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سیدعلی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز سه‌شنبه در اولین یادواره شهدای جامعه پزشکی خوزستان که در محل دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چنین یادواره‌ای هر چند دیر، ولی بسیار ارزشمند است و جا دارد از بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تشکر کنم.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم با تأسی از شهیدان، رهروی خوبی برای آن‌ها باشیم افزود: در این برهه صیانت از نظام و حفظ دستاورد‌های شهدا بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم با تلاش و جدیت خود، آرمان‌های والای شهیدان را محقق کنیم.

استاندار خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس پزشکان، پرستاران و امدادگران ما در تمامی عملیات‌ها حضور پررنگی داشته و همواره در کنار رزمندگان بودند.

وی بیان‌کرد: پزشکان ما در عرصه مقاومت همواره با جان خود همه چیز را معنا کردند.

حسینی محراب گفت: امروز بعد از این همه سال، انقلاب ما در سطح جهان سربلند است و پزشکان ما در جهان شناخته شده هستند.

گفتنی است اولین یادواره شهدای جامعه پزشکی استان خوزستان با حضور خانواده معظم و معزز شهدا، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و هیأت رئیسه، مقامات استانی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها