نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خبر داد؛

برگزاری جشن‌های گلریزان استان کرمان در ماه رمضان

«حمیدی» گفت: درماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان در سطح استان کرمان برگزار خواهد شد، اقداماتی از سوی ستاد دیه استان بدین منظور انجام شده و تلاش می‌شود که امسال برنامه‌های جشن گلریزان را با حضور حداکثری مردم، مسئولان و خیران برگزار کنیم.
کد خبر: ۵۷۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ - 27February 2023

عیدی نیمه شعبان برای ۱۹ زندانی

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه جشن گلریزان محوری در مرکز استان ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در ماه رمضان نیز به مانند سال‌های گذشته از ظرفیت‌های صدا و سیما نیز به منظور برگزاری جشن‌های گلریزان استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه درماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان در سطح استان کرمان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: اقداماتی از سوی ستاد دیه استان بدین منظور انجام شده است و تلاش می‌شود که امسال برنامه‌های جشن گلریزان را با حضور حداکثری مردم، مسئولان و خیران برگزار کنیم.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم در ماه رمضان امسال بتوانیم با مشارکت خیران، کمک‌های خوبی را برای آزادسازی زندانیان نیازمند واجد شرایط فراهم کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان، افزود: از فرصت شب‌های قدر می‌توان برای اطلاع رسانی و فرهنگسازی درباره کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده کرد.

حجت الاسلام حمیدی بر دعوت از خیران شهرستان‌ها به منظور توسعه نگاه خیران به موضوع کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تاکید کرد و گفت: همواره تاکید داریم که جنبه مردمی در ارائه کمک‌های ستاد دیه برای آزادی مددجویان جرایم غیرعمد حفظ شود و این مهم در برگزاری جشن‌های گلریزان نیز به صورت ویژه مد نظر قرار دارد.

عیدی نیمه شعبان برای ۱۹ زندانی

«سید حجت‌الله موسوی قوام» مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: بخشنامه و جدول زمانبندی جشن‌های گلریزان استان به مسئولان شهرستان‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های گلریزان استان کرمان در ۲۳ شهرستان و ۳۱ بخش برگزار خواهد شد، افزود: جشن‌های گلریزان از ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ از ارزوئیه آغاز می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهند داشت.

موسوی قوام عنوان کرد: ۱۹ مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط به مناسبت نیمه شعبان با مجموع بدهی ۷۷ میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان از زندان آزاد می‌شوند.

وی تصریح کرد: به منظور آزادی مددجویان جرایم غیرعمد واجد شرایط به مناسبت نیمه شعبان، ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اخذ رضایت شاکیان حاصل شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در مجموع برای آزادی مددجویان جرایم غیرعمد به مناسبت نیمه شعبان، ۱۰ میلیارد و ۹۴۳ میلیون تومان توان پرداخت مددجویان بوده و یک میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی افزود: ۳۳۴ میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه کشور و ۷۴۶ میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه استان از محل کمک‌های مردمی و خیران برای آزادی مددجویان جرایم غیرعمد به مناسبت نیمه شعبان اختصاص یافته است.

موسوی قوام  با اشاره به اینکه هم اکنون  ۲۴۴ مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط در زندان‌های استان کرمان حضور دارند، عنوان کرد: طی امسال زمینه آزادی ۲۲۹ مددجوی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار