اعلام فراخوان رویداد «نوآوری و ایده‌پردازی چهارمین جشنواره مهدویت» در کردستان

«آوج» از اعلام فراخوان رویداد «نوآوری و ایده‌پردازی چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت» در سطح دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان اسفندماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۵۷۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ - 28February 2023

اعلام فراخوان رویداد «نوآوری و ایده‌پردازی چهارمین جشنواره مهدویت» در کردستان/سلام لطفا عکس نمایه عوض شود/عکس نمایه نباید پوستری باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مجید آوج» معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان رویداد «نوآوری و ایده‌پردازی چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت» در سطح دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام شد.

وی افزود: جشنواره ملی مهدویت هر ساله برای چهارمین سال پیاپی به همت جهاددانشگاهی استان قم برگزار خواهد شد که علاقمندان برای شرکت در این دوره از جشنواره تا پایان اسفندماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان به موضوعات این دوره از جشنواره اشاره و بیان کرد: ایده‌های نوآورانه تولیدات و محصولات در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و توسعه گفتمان‌سازی مهدویت در همه رده‌های سنی و اقشار مختلف جامعه از جمله موضوعات این دوره از جشنواره بوده است.

وی با اشاره به جوایز رویداد نوآوری و ایده‌پردازی چهارمبن جشنواره ملی مهدویت گفت: برای سه ایده برتر برگزیده شده مبلغ ۳۰ میلیون ریال و یک میلیارد ریال تسهیلات حمایتی ویژه ایده برتر اعطا خواهد شد.

آوج در پایان یادآور شد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح‌ها و ایده‌های خود به وب سایت mahaviatfest.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۵۳۷۷۳۲۸۷۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار