حافظ بنگلادشی:

مسابقات بین المللی قرآن می‌تواند به وحدت امت اسلام کمک کند

برگزیده رتبه سوم رشته حفظ مسابقات بین المللی قرآن گفت: برای من حضور در مسابقات بین المللی قرآن ایران بسیار مفید بود و برپایی رویداد‌هایی مانند مسابقات قرآنی باعث وحدت امت‌های اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۵۷۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 01March 2023

مسابقات بین المللی قرآن می‌تواند به وحدت امت اسلام کمک کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شیخ «محمود حسن» از بنگلادش رتبه سوم حفظ کل سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگویی در خصوص سی و نهمین دوره مسابقات بین الملللی قرآن کریم اظهار داشت: نخستین دوره‌ای از مسابقات قرانی است که در سطح بین‌المللی شرکت کردم مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران است.

حسن افزود: در این مسابقات خیلی از تجربیات دیگر قاریان استفاده کردم. تلاوت‌های زیادی شنیدم و با توجه به اینکه از کشور‌های مختلفی حافظان آمده بودند با آن‌ها دوست شده و تلاوت‌های آن‌ها را گوش دادم.

برگزیده رتبه سوم رشته حفظ سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن تصریح کرد: برای من حضور در مسابقات بین المللی قرآن ایران بسیار مفید بود و امیدوارم که برپایی رویداد‌هایی مانند مسابقات بین المللی قران باعث وحدت امت‌های اسلامی جهان شود. دین و کتاب ما یکی است و امت اسلامی هم می‌تواند در ذیل برنامه و رویداد‌هایی اینچنین یکی باشد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار