فرماندار بهار:

احترام به ارباب رجوع وظیفه همه مدیران است

«نباتی» گفت: احترام به ارباب رجوع وظیفه همه مدیران است و هيچکس حق بدرفتاری با مردم را ندارد و در صورت گزارش شکایت به شدت برخورد صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۷۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 06March 2023

احترام به ارباب رجوع وظیفه همه مدیران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، شورای اداری بخش لالجین با حضور فرماندار شهرستان بهار، امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر لالجین و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان بهار در سالن اجتماعات بخشداری لالجین برگزار شد. 

«روح‌اله نباتی» فرماندار شهرستان بهار در این جلسه اظهار داشت: حرکت جمعی و همکاری و همیاری دستگاه‌های ادارات مختلف و تیم جوان مدیریتی و اجرایی در شهرستان بهار در کنار حمایت‌های ائمه جمعه موجب شده وضعیت خوبی در خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان داشته باشیم. 

وی افزود: همه مدیران اجرایی موظف هستند با پیگیری مشکلات مردم در جذب بودجه از استان و وزارت خانه‌ها کوشا باشند درآمدزایی را با جذب سرمایه گذار لحاظ کنند. 

نباتی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم مهاجران در ردیف مناطق محروم کشور دسته بندی شود تا برای کمک به توسعه و پیشرفت آن از درآمدهای کلان ملی به صورت ردیف بودجه مشخص اختصاص یابد. 

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: در بخش لالجین با همه زحمات صورت گرفته، مشکلاتی نیز وجود دارد که با تلاش دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی و حمایت بخشداری و فرمانداری در اسرع وقت حل خواهند شد.

نباتی متذور شد: احترام به ارباب رجوع وظیفه همه مدیران است و هيچکس حق بدرفتاری با مردم را ندارد و در صورت گزارش شکایت به شدت برخورد صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با حمایت‌های استاندار، بخش عمده‌ای از مشکل مالیات کارگاه‌های صنایع دستی لالجین حل شد و این کارگاه ها با داشتن شرایط لازم از مالیات معاف شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار