برخورد با راه‌بندان، تجمع و سدمعبر در دستور کار پلیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از آمادگی پلیس برای برخورد با تخلفات احتمالی و ناهنجاری‌ها در چهارشنبه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 14March 2023

برخورد با راه‌بندان، تجمع و سدمعبر در دستور کار پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «حسینعلی ابن علی» سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: پلیس آماده مقابله با تخلفات احتمالی چهارشنبه‌سوری است و با هرگونه ناهنجاری قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

ابن علی، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری چهارشنبه سوری ایمن همراه با برقراری آرامش از سوی پلیس در نظر گرفته شده است و پلیس آماده مقابله با تخلفات احتمالی چهارشنبه‌سوری است و با هرگونه ناهنجاری؛ سد معبر، تجمع در میادین، ایجاد راهبندان و هرگونه رفتار پرخطر قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان ری ادامه داد: با توجه به برگزاری این مراسم، تمهیدات لازم جهت برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال بصورت محله محور با حضور خانواده‌ها و پدرومادران اندیشیده شده است و خواهشمندیم از لوازم محترقه خطر ناک و دست ساز به هیچ وجه استفاده نکنند.

وی تصریح کرد: به همین منظور و با توجه به اینکه مأموریت اصلی در شب چهارشنبه‌سوری بر عهده مردم است، والدین باید در کنار فرزندان خود بوده و با کنترل و نظارت آنان، مانع وقوع رخداد‌های ناگوار شوند، و پلیس در کنار خانواده‌ها به دنبال شادی بی خطر است.

ابن علی، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری در جامعه، در صورت مشاهده و برخورد با موارد مشکوک و اعمال مجرمانه، موارد را بدون فوت وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان و هنجارشکنان صورت گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار