فرمانده انتظامی استان اصفهان:

بیش از یک تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد

سردار «میرحیدری» از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای اجرای طرح نوروز تا کنون در استان اصفهان خبرداد.
کد خبر: ۵۸۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 25March 2023

بیش از یک تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با هدف مقابله قاطع با سوداگران مرگ، از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از ۲۷ اسفندماه آغاز شد مأموران انتظامی این فرماندهی با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر شدند.

وی افزود: در این راستا یک تن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر عمدتاً از نوع تریاک و حشیش کشف، ۷ نفر از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر و ۱۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

میرحیدری تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های شهروندان و خانواده‌ها حضور معتادان متجاهر در سطح شهر بوده که طی این مدت با پاکسازی نقاط اسکان و تجمع معتادان متجاهر و کارتن خواب، تعداد ۵۵۰ نفر از این افراد جمع‌آوری و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی جهت درمان به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری شماره ۲۱۸۲۵۴۴۶ هرگونه مورد مشکوکی را در این زمینه به ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار