مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان:

مردم ایران وفادری خود به نظام و انقلاب را اثبات کردند

«احمدی‌نیا» گفت: مردم ایران اسلامی طی ۴۴ سال گذشته، وفادری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را اثبات کردند و از کارگزاران نظام انتظار صداقت و تکریم دارند.
کد خبر: ۵۸۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ - 25March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «مسعود احمدی‌نیا» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان، صبح امروز (شنبه) در مراسم تجدید میثاق در گلستان شهدای اصفهان ضمن تبریک به مناسبت عید سعید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن اظهار داشت: جمله معروف حضرت امام که بنیاد شهید از همه بنیادها افضل است از قداست، فلسفه معرفتی و نام مبارک شهدا معنا می‌گیرد.

وی افزود: مجموعه بنیاد یک خاصیت نورانی، جهادی و ایثاری دارد و در بعد خدمتگزاری و پاسخگویی باید با وحدت و به گونه‌ای عمل کنیم که رضایتمندی شهدا، و خانواده‌‌ی معظم ایثارگران حاصل شود.

احمدی‌نیاخاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی طی 44 سال گذشته، وفادری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را اثبات کردند و از کارگزاران نظام انتظار صداقت و تکریم دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان ضمن عرض خدا قوت و سپاس برای یکسال تلاش و کوشش خالصانه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: امیدواریم امسال با توصیه‌های مقام معظم رهبری بتوانیم در مسیر تعالی طی طریق کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار