معاون امنیتی وزیر کشور:

شهادت میلاد حیدری ثابت کرد رژیم اشغالگر قدس کاری جز جنایت ندارد

میراحمدی گفت: شهید مدافع حرم میلاد حیدری به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید تا ثابت شود رژیم اشغالگر قدس جز کشتار و جنایت کار دیگری انجام نمی‌دهد.
کد خبر: ۵۸۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ - 03April 2023

معاون وزیر کشور: شهادت میلاد حیدری ثابت کرد رژیم اشغالگر قدس کاری جز جنایت نداردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر پاک شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» که بامداد جمعه در حمله رژیم اشغالگر قدس در کشور سوریه به شهادت رسیده بود، عصر امروز دوشنبه با حضور پرشور مردم قدرشناس و روزه‌دار، استاندار تهران و مسئولان قرچک تشییع شد.

مجید میراحمدی امروز (دوشنبه) درآئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم میلاد حیدری که با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان قرچک برگزار شد اظهار داشت: شهید همواره زنده است و نزد خداوند متعال روزی می‌خورد. به فرموده امام راحل، شهادت فخر اولیا است و قله عبودیتی است که قهرمانانی همچون میلاد حیدری و دیگر شهدا به دلیل شایستگی‌ها به آن دست یافتند.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: شهید با نثار جان خویش در راه خدا، به سرچشمه نور و هستی مطلق نزدیک می‌شود و شهید مدافع حرم، میلاد حیدری در این مسیر راه را برای سایر مردم روشن ساخت.

وی تأکید کرد: شهدا گلچین شده خداوند متعال هستند تا به قله رفیع و جایگاه والای شهادت نائل آیند.

معاون وزیر کشور افزود: شهید میلاد حیدری و همرزمانش با دعوت رسمی دولت سوریه و برای کمک تخصصی و مستشاری به این کشور اعزام شدند، ولی به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسیدند تا ثابت کنند رژیم اشغالگر قدس جز کشتار و جنایت کار دیگری انجام نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: نیل به شهادت افتخاری بزرگ برای بندگان برگزیده خداوند متعال است، ولی جای تأسف دارد که کشور از وجود این ستاره درخشان خدمت‌گذار به اسلام، مردم و کشور محروم شده است، حضور پرشور مردم در تشییع این شهید سرافراز ثابت کرد که راه این شهید والامقام توسط جوانان این مرز و بوم با صلابت‌تر و قاطع‌تر طی می‌شود.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: رژیم صهیونیستی این ایام روز‌های سخت و تاریک خویش را طی می‌کند و مقامات این رژیم جعلی به این امر اعتراف کرده‌اند که در معرض نابودی قرار دارند و قطعا به زودی شاهد تحقق وعده خداوند در نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی با تأکید بر لزوم مرور وصیت‌نامه شهدا گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در وصیتنامه‌های تمامی شهدا چه آنانی که در دفاع مقدس به شهادت رسیده و چه شهیدان مدافع حرم دو جمله اطاعت از ولایت فقیه و حفظ حجاب تکرار شده است.

وی تأکید کرد: به ملت مومنی که با زبان روزه در تشییع باشکوه شهید حیدری حاضر شده‌اند اعلام می‌کنم که مسئولان قوای سه گانه بر رفع نگرانی‌های مردم در خصوص حجاب و حل معضل بی بند و باری مصمم هستند.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: حجاب یک فریضه واجب الهی است و همه شهدای ما به آن توصیه کرده‌اند که اگر قصد ادامه دادن راه ما را دارید، باید زندگی عفیفانه و جامعه عفیفانه را مراقبت کنید.

میراحمدی گفت: اگر اقلیتی اصرار بر ادامه موضوع بی‌حجابی داشته باشند، دستگاه‌های مسئول به وظیفه خودشان در قبال آنان عمل می‌کنند.

فرزندم فدایی راه خواهر امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) شد

فرمانی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم میلاد حیدری که روز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستان در قرچک برگزار شد اظهار داشت: فرزند شهیدم فدایی راه خواهر امام حسین (ع) حضرت زینب کبری (س) شد و از تمام رزمندگان و مردم می‌خواهم که راه این شهید را ادامه دهند.

وی اظهار داشت: فرزندم جانش را در راه خدا و حفظ حجاب تقدیم اسلام کرد و از دختران و پسران جوان و آحاد مردم درخواست دارم تا راه میلاد من را در دفاع از حجاب و عفاف ادامه دهند.

این مادر شهید افزود: میلاد حیدری به عشق حاج قاسم سلیمانی و در دفاع از ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کرد و نباید خون این شهدا پایمال شود.

پیکر شهید میلاد حیدری پس از تشییع در قرچک به تهران و معراج شهدا منتقل می‌شود تا پس از افطار، از ساعت ۹ شب مراسم وداع با این شهید در معراج شهدا برگزار شود.

قرار است فردا سه شنبه مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز با حضور مردم خداجوی تهران از میدان امام حسین (ع) برگزار شود.

پاسدار شهید میلاد حیدری سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

وی از نیرو‌های فرماندهی سایبری سپاه، اصالتا اهل روستای وینسار از شهرستان قروه استان کردستان و ساکن شهرستان قرچک بود.

این پاسدار اسلام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار