برگزاری سیزدهمین ویژه‌برنامه محفل قرآنی «بهار در بهار» در چهارمحال و بختیاری

سیزدهمین ویژه‌برنامه محفل قرآنی «بهار در بهار» با میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های چهارمحال‌وبختیاری در روز ۱۵ فروردین همزمان با ۱۳ ماه مبارک رمضان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 04April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سیزدهمین ویژه‌برنامه محفل قرآنی «بهار در بهار» با میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری در روز ۱۵ فروردین همزمان با ۱۳ ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه قرآنی «بهار در بهار» با حضور محسن مولوی، از قاریان برجسته استان و مدرس تلاوت قرآن از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ امروز (سه‌شنبه) همراه با تلاوت مجلسی آیاتی از قرآن کریم، تفسیر کوتاه، مسابقه روزانه، پویش «منم اومدم»، ارائه نکات آموزشی سبک زندگی «هر روز یک آیه یک مهارت»، معرفی کتاب‌های منتخب این حوزه و اهدای جوایز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با گزینه میهمان از طریق لینک www.skyroom.online/ch/researchpl/quran به این محفل وارد شوند.

از بین افرادی که تا ۲۴ ساعت پس از اعلام سؤال مسابقه، پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۰۴۵۰ ارسال کنند، روزانه بین ۵ تا ۷ نفر، جوایز ۲ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد و ۳ نفر از فعالان شرکت کننده در برنامه‌ها با جوایز ۳۰ میلیون ریالی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به همت محافل قرآن و عترت (ع) نهاد کتابخانه‌های عمومی و همزمان با آغاز سال ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ هجری قمری، سلسله محافل قرآنی در قالب طرح «بهار در بهار» به مدت ۳۱ روز و هر روز به میزبانی یک استان در کتابخانه‌های اصلی و مرکزی استان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار