مدیرکل زندان های کردستان:

۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در کردستان منتظر کمک خیران هستند

«محمدی» گفت: هم‌اکنون ۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کردستان در انتظار کمک و دستان پرسخاوت خیرین هستند.
کد خبر: ۵۸۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 05April 2023

۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در کردستان منتظر کمک خیران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مجتبی محمدی» مدیرکل زندان های کردستان امروز در جمع خبرنگاران در سنندج از برگزاری جشن گلریزان در ۱۹ فروردین‌ماه خبر داد و اظهار داشت: این مراسم در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته ۳۴۲ زندانی جرائم غیر عمد با ۶۶ میلیارد تومان بدهی با مشارکت ستاد دیه و همیاری مردم خیر و نیک‌اندیش استان از بند زندان رهایی یافتند.

مدیرکل زندان‌های کردستان یادآور شد: از مجموع بدهی زندانیان جرایم غیرعمد در سال گذشته، بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن از محل کمک بلاعوض ستاد دیه استان و کشور، سه میلیارد تومان از محل آورده مددجویان زندانی و بیش از ۱۳ میلیارد تومان هم گذشت شاکیان پرونده‌های زندانیان مالی بود.

محمدی با بیان اینکه هفت میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۳۲ میلیارد تومان نیز از محل اعسار تامین‌شد، ادامه داد: محکومیت زندانیان مالی بیشتر به علت ناتوانی در پرداخت بدهی، مهریه، نفقه، ضمانت بانکی و یا ناتوانی در پرداخت خسارات مالی حوادث رانندگی ناخواسته و غیر عمد بوده است.

وی یادآور شد: افراد علاقه‌مند به مشارکت در این کار خداپسندانه می‌توانند کمک‌های خود را از ۲ طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۶۹۹۴۹ نزد بانک ملی و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۳۴۰۳۷۱۰ نزد بانک تجارت، به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار