مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان:

جشنواره «حریم رسالت» مصداق بارز جهاد تبیین است

«باقرزاده» با ابراز خرسندی از معرفی گیلان به عنوان قطب رسانه‌ای بانوان کشور گفت: نوآوری و تشخیص به هنگام اثربخشی بانوان در اجتماع با برگزاری جشنواره تخصصی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت مصداق بارز جهاد تبیین عملی است.
کد خبر: ۵۸۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ - 05April 2023

جشنواره حریم رسالت مصداق بارز جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمد باقر باقرزاده» مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با گرامیداشت سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا اظهار داشت: مهم‌ترین شیوه توطئه دشمن امروز ایجاد جنگ شناختی است تا با مورد هدف قرار دادن قوه شناخت مردم و نخبگان جامعه، ارزش‌ها، باور‌ها و نگرش‌های منحصر به فرد هویتی ایران اسلامی را از طریق مدیریت ادراک و برداشت‌های ذهنی دچار تغییر کند.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمن گفت: اصحاب رسانه در عصر جهاد تبیین با تأسی از فرمان رهبر معظم انقلاب به مقابله با دروغ‌ها و تحریف‌های رسانه‌ای پرداختند و با تکیه بر رسالت خبری و آگاه‌سازی و بیان حقیقت در خط مقدم جنگ رسانه بودند.

باقرزاده به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه استان گیلان اشاره و بیان کرد: جشنواره ابوذر فرصتی برای بروز هرچه بیشتر توانایی‌های اصحاب رسانه، جوانان فرهیخته مبتکر و نوآور و خلاق در عرصه تولید محصولات رسانه‌ای با محتوای موثر بوده و خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره برای رفع مشکلات و رفع مطالبات مردم قلم بر دست گرفته و با هدف حل مشکلات استان به مطالبه‌گری همراه با راهکار می‌پردازند.

وی با ابراز خرسندی از معرفی گیلان به عنوان قطب رسانه‌ای بانوان کشور گفت: نوآوری و تشخیص به هنگام اثربخشی بانوان در اجتماع با برگزاری جشنواره تخصصی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان، مصداق بارز جهاد تبیین عملی است.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان با اشاره به اعطای دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت به بسیج رسانه گیلان افزود: برگزاری این جشنواره تخصصی در گیلان نشان از ظرفیت بالا و اثرگذار بانوان رسانه‌ای استان در کشور است که باید قدردان این دستاورد بزرگ رسانه‌ای برای گیلان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار