پیام تسلیت سردار کارگر درپی درگذشت والده سردار اشتری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت والده مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 06April 2023

پیام تسلیت سردار کارگر درپی درگذشت والده سردار اشتریبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛ 

«انا لله وانا الیه راجعون

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

با درود و صلوات بر حضرت محمد وآل محمد(ص) و اهدا سلام؛

با احترام مشيت الهی چنان تقدير يافت كه مادر گرامیتان سربر آستان جانان نهد؛ هرچند اندوه جانفرسايی است اما باید تسليم تقدير او بود.

خبر درگذشت مادر گرامیتان حاجیه خانم فاطمه مولانا همسر استاد و شاعر مرحوم حاج مرتضی اشتری موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

یقینا غم از دست دادن مادر که مظهر مهر و محبت است سنگین و طاقت فرساست؛ آن هم بانوی بزرگوار و صبوری که فرزندانش را درس تلاش و مردم داری و ولایتمداری داده است. پرورش فرزندی برومند که سال ها در خدمتگزاری به نظام و ملت کوتاهی نکرد، از نتایج زحمات آن مادر گرانقدر است که در ایام ضیافت الهی و بهار قرآن، دعوت حق را لبیک گفت.

اینجانب برای آن مرحومه مغفوره رحمت و آمرزش الهی و برای حضرتعالی و خانواده گرامیتان صبر، بردباری و طول عمر همراه با عزت و سربلندی از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار