فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) تهران بزرگ:

حاج احمد آرزو داشت که در میدان جنگ مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت برسد

سردار حسن‌زاده در هفتادمین جشن تولد حاج احمد متوسلیان گفت: آرزوی حاج احمد متوسلیان این بود که در میدان جنگ مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت برسد؛ این مرام او بود که جوان‌ها عاشق و شیفته او بودند و هستند و به امید خدا به زودی طعم شیرین شکست رژیم صهیونسیتی را خواهیم چشید.
کد خبر: ۵۸۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 10April 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت هفتادمین سالروز تولد جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان که پنجشنبه (هفدهم فروردین) با حضور خانواده وی، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و جمع کثیری از مؤمنان روزه‌دار و دوست‌داران این فرمانده لشکر جاویدنشان به‌همت حوزه مقاومت بسیج ۱۸۱ شهید باکری ناحیه مقاومت شهید بهشتی و مشارکت کانون خدمت رضوی منطقه ثامن در جوار مزار شهدای گمنام بوستان فدک محله نارمک همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد.

حاج احمد آرزو داشت که در میدان جنگ مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت برسد

متوسلیان دشمن‌شناس و آرمانگرا بود

سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت رسول (ص) تهران بزرگ در این مراسم با بیان اینکه امروز تولد مردی است که در جبهه‌های جنگ هر کجا که حضور داشت پیروزی را رقم می‌زد، در باره یکی از ویژگی‌های کلیدی وی اظهار داشت: حاج احمد متوسلیان بسیار ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر بود، زمانی که از سمت ولایت گفته شد در جبهه‌های غرب حضور پیدا کند به جبهه‌های غرب کشور رفت.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: زمانی که نیاز بود به جبهه‌های جنوب برود و طراحی عملیات کند، به جنوب کشور رفت و آنجا که نیاز بود برای دفاع از اسلام و مقاومت به خارج از مرز‌ها برود، به سوریه و لبنان رفت.

وی با اشاره به اینکه تفکر حاج احمد به آزادی بشر از دستان ظلم و استکبار نشأت گرفته از دشمن‌شناسی و آرمان‌گرایی او بود، گفت: آرزوی حاج احمد متوسلیان این بود که در میدان جنگ مبارزه با اسرائیل به شهادت برسد؛ این مرام او بود که جوان‌ها عاشق و شیفته او بودند و هستند و به امید خدا به زودی طعم شیرین شکست رژیم صهیونسیتی را خواهیم چشید.

حاج احمد آرزو داشت که در میدان جنگ مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت برسد

این مراسم با مشارکت فعالانه خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه هشت تهران برگزار شد و توانستند حال و هوایی امام رضایی در این مجلس ایجاد کنند. همچنین پخش نوای صلوات خاصه حضرت ثامن‌الحجج (ع) همزمان با آیین گرداندن پرچم متبرک رضوی در آستانه اذان مغرب، احساسات معنوی حاکم بر منطقه ثامن را به اوج رساند.

حاج احمد آرزو داشت که در میدان جنگ مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت برسد

این مراسم که با اجرای قرائت قرآن، پخش ویدئو کلیپ و سرود نوجوانان همراه بود، در حاشیه خود نیز میز‌های سرگرمی برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده بود و سرانجام با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطاری روزه‌داران همراه بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار