به‌مناسبت شهادت امام علی (علی) و لیالی قدر؛

نیرو‌های حشدشعبی در نجف اشرف برای تأمین امنیت زائرین مستقر شدند

یکی از فرماندهان نیرو‌های حشدشعبی از استقرار این نیرو‌ها در مناطق مختلف استان نجف اشرف برای تأمین امنیت زائرین خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 11April 2023

نیرو‌های حشدشعبی در نجف اشرف برای تأمین امنیت زائرین مستقر شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الواع، «طاهر الخاقانی» فرمانده یگان امام علی (ع) وابسته به نیرو‌های حشدشعبی اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با نهاد‌های امنیتی عراق، این نیرو‌ها در استان نجف اشرف برای تأمین امنیت زائرین مستقر شده‌اند.

الخاقانی در ادامه افزود: ما به مناسبت شهادت امام علی (ع) و احیای شب‌های مبارک قدر، تلاش می‌کنیم با استقرار در مناطق مختلف استان نجف اشرف، امنیت زائرین محترم را تأمین کنیم.

فرمانده یگان امام علی (ع) وابسته به نیرو‌های حشدشعبی بیان کرد: نیرو‌های ما از ۲ روز قبل در این مناطق مستقر شده‌اند و طرح امنیتی ما مبنی بر تقویت ایست‌های بازرسی و استقرار نیرو‌های بیشتر در مسیر اصلی و اطراف شهر قدیمی و مناطق اطرف حرم امام علی (ع) است.

وی همچنین اضافه کرد: نیرو‌های اطلاعاتی میدانی برای زیرنظر گرفتن تحرکات هوایی بدون مجوز و ناشناس و ایجاد پارازیت در اطراف حرم مقدس و مسجد کوفه مستقر شده‌اند.

الخاقانی به استقرار نیرو‌های پزشکی و خودرو‌های آمبولانس در این مناطق برای انتقال افراد بیمار و همچنین استقرار موکب‌های خدمات رسانی برای رفاه حال زائرین اشاره کرد.

نیرو‌های حشدشعبی در عراق نه‌تن‌ها در عملیات ضدتروریستی با نهاد‌های امنیتی این کشور همکاری می‌کنند بلکه در مناسبت‌های مذهبی با حضور در مناطق موردنظر برای تأمین امنیت مردم و به‌ویژه زائرین وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار