در پیامی؛

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش درگذشت سرهنگ «شریف‌النسب» را تسلیت گفت

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی درگذشت پیشکسوت ارتش و یادگار روز‌های سرنوشت ساز مبارزه ارتش انقلابی با طاغوت و فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس سرهنگ «شریف‌النسب» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ - 15April 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی درگذشت پیشکسوت ارتش و یادگار روز‌های سرنوشت ساز مبارزه ارتش انقلابی با طاغوت و فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس سرهنگ «سید محمدعلی شریف‌النسب» را تسلیت گفت.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش درگذشت سرهنگ «شریف‌النسب» را تسلیت گفت

در این پیام آمده است:

ارتش انقلابی از روز‌های نخست آغاز مبارزات ملت با رژیم ستم‌شاهی تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کنار مردم و همراه با امام امت (ره) باحضور مردانی از خودگذشته برای رسیدن به مقصود از هیچ کوششی فروگذار نکرد. چه بسیار بزرگانی که شکنجه‌ها دیدند و چه بسیار در این مسیر نورانی شربت شهادت نوشیدند. ارتش انقلابی پس از آن نیز در دوران دفاع مقدس در جای جای این سرزمین الهی حضور یافته و جانانه از نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران دفاع کرد که تقدیم بیش از ۴۸هزار شهید، خود گواهی بر این ادعاست.

سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب، یکی از این بزرگ مردان ارتش انقلابی است که از ابتدای حرکت ملت به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، در کنار شهیدان نامجو و کلاهدوز با تشکیل گروه‌های دینی و جذب نیرو‌های مومن در ارتش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در جبهه‌ها، خدمات ارزنده را به این مرز و بوم کرد. او بعد از دوران دفاع مقدس نیز در سنگر‌های دیگر همچنان مجاهدانه کوشید تا سرانجام به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش درگذشت سرهنگ «شریف‌النسب» را تسلیت گفت

این سازمان فقدان این پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی را به ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار