بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز ارتش؛

ارتش جمهوری اسلامی مردمی و اخلاق‌مدار است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ - 17April 2023

ارتش جمهوری اسلامی مردمی و اخلاق‌مدار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۲۹ فروردین که با درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) به روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه درخشان و افتخارآمیز این نهاد مکتبی و ارزشی در عرصه‌های گوناگون دفاعی، امنیتی، نظامی، فناوری، مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با جبهه کفر و تکفیر به شمار می‌آید.

نقش بسزای ارتش جمهوری اسلامی ایران در خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب، پیروزی هشت سال دفاع مقدس، حفظ تمامیت ارضی و حراست از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی و پیشرفت‌ها و برکات این نهاد الهی نشان از اقتدار این نهاد الهی دارد.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایمان و روحیه خودباوری و دانش بومی به پیشرفت‌های بی‌‍شماری در حوزه دفاعی و نظامی دست یافت و به عنوان یکی از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا به شمار می‌آید که باعث بازدارندگی و اقتدار در منطقه و جهان شده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی یاد و خاطره شهدای ارتشی استان مازندران را گرامی داشته و اعلام می‌دارد امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ارتش خودکفا و برخوردار از دانش و فناوری‌های نوین، ولایتمداری را سرلوحه خود قرار داده و شجاعانه و مقتدرانه از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب در میادین مختلف دفاع می‌کند و پرچم یک ارتش مردمی و اخلاق مدار و با معنویت را در بین ارتش‌های دنیا به اهتزاز در آورده است که مایه سربلندی و سرافرازی نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار