فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا:

ارتش در راه حراست از اسلام و انقلاب با تمام توان پای کار است

سرتیپ دوم ستاد «طاهری» گفت: ارتش دفاع از نظام را وظیفه اصلی خود می‌داند و در راه حراست از اسلام و انقلاب با تمام توان پای کار است.
کد خبر: ۵۸۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ - 17April 2023

ارتش در راه حراست از اسلام و انقلاب با تمام توان پای کار استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا امروز در دیدار فرماندهان، مسئولین و کارکنان یگان‌های ارتش در کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ارتش بزرگ در منطقه و جهان مطرح است، اظهار داشت: ارتش دفاع از نظام را وظیفه اصلی خود می‌داند و در راه حراست از اسلام و انقلاب با تمام توان پای کار است.

طاهری با بیان اینکه نیروهای ارتشی امروز تامین امنیت هوایی کشور را بر عهده دارند، گفت: نیروهای پدافند هوایی ارتش به صورت ۲۴ ساعته انگشت به ماشه بوده و آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با تاکید بر اقتدار نظامی کشور در شرایط کنونی، گفت:  امروز ایران اسلامی به برکت ارتش، سپاه و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در اوج اقتدار نظامی قرار دارد و هیچ کشوری جرات ندارد به مرزهای ما چپ نگاه کرده یا چشم طمع داشته باشد، چون دشمنان می دانند اگر به ما طمع کنند، چشمشان را کور و دستشان را قطع خواهیم کرد.

طاهری در ادامه اشاره ای هم به سردادن شعار انحلال ارتش در راستای ضعیف کردن بنیه نظامی کشور در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی داشت و گفت: این توطئه دشمنان با دور اندیشی حضرت امام(ره) خنثی شد.

 وی ادامه داد: امام(ره) با نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش را به عنوان یک نیروی مسلح مقتدر معرفی و این سرمایه عظیم را به آغوش ملت بازگرداند و با این اقدام برای همیشه نظام را بیمه کرد.

طاهری روز ارتش(۲۹ فروردین ) را یادآور رشادت و جانفشانی رزمندگانی دانست که با گذشتن از جان خود نقش مهمی در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی داشته اند و یادآور شد: ارتش چه در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن و در جریان ناامنی هایی که ضدانقلاب در مرزهای کشور به وجود می آورند، نقش مهمی در حراست از کیان ایران اسلامی داشت.وی با اشاره حضور پررنگ دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سالهای دفاع مقدس، گفت: ارتش در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده و پرونده درخشانی در دفاع از کیان ایران اسلامی دارد.

طاهری اشاره ای هم به محبوبیت بالای ارتش نزد مردم داشت و گفت: ارتش در جریان بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله و... همواره در صف اول همراهی با مردم قرار دارد و در این زمینه مدال افتخار خدمتگزاری به مردم را بر سینه دارد.

وی اشاره ای هم به کشفیات ارتش در استان کرمانشاه در سال گذشته داشت و گفت: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۳۰ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری را در نوار مرزی استان از قاچاقچیان کشف کرده و ۴۹ نفر را هم که قصد ورود یا خروج غیرمجاز به  کشور داشتند را دستگیر کردیم. همچنین از خروج بیش از ۱۵۰۰ راس احشام قاچاق از مرزها جلوگیری کردیم.

 طاهری ادامه داد: در فروردین ماه امسال هم ۹۷ قبضه کلت کمری که قاچاقچیان قصد ورود آن به داخل را داشتند، توسط ارتشیان کشف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها