ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی «سینماحقیقت» آغاز شد

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی - پژوهشی نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با حضور اساتید ایرانی و خارجی آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ - 16November 2015

ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی «سینماحقیقت» آغاز شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عناوین این کارگاهها و مدرسان آن که به منظور گسترش دانش سینمای مستند و تقویت توانمندیهای مستندسازان کشور، طی روزهای 23 تا 28 آذرماه 1394 در فرهنگستان هنر برگزار میشود، به این شرح است:

از انتخاب دوربین تا تصحیح رنگ در فیلم مستند «رضا تیموری»، صدا، سکوت، موسیقی «فرشاد فدائیان»، سینمای مستند تجربی/ مستند بدون فیلمنامه «سیفاله صمدیان»، فیلمنامه در فیلم مستند «سورین ورمرش از فرانسه»، نکات کلیدی در راهیابی فیلمهای مستند به بازارهای بینالمللی و تامین فاندهای بینالمللی «با حضور نمایندگان شبکه مستند اروپا EDN»

متقاضیان شرکت در کارگاههای تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بینالمللی سینماحقیقت میتوانند از امروز (دوشنبه 25 آبانماه) تا پنجم آذرماه 1394 به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاهها، اقدام به ثبتنام اینترنتی این کارگاهها نمایند.

با توجه به ظرفیت محدود کارگاههای پژوهشی سینماحقیقت، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی سایت جشنواره برخوردار بوده و زودتر ثبتنام کرده باشند، در اولویت انتخاب و دعوتِ حضور قرار میگیرند.

گفتنی است: به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاهها حضور فعال داشته و در طول زمان برپایی آن غیبت نداشته باشند، «گواهی حضور» اعطاء خواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 22 تا 28 آذرماه 1394 و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار