نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد؛

تلاش همگانی برای تولید محتوای موزه دفاع مقدس لرستان

حجت‌الاسلام‌ «سید احمدرضا شاهرخی» با بیان اینکه با خرد جمعی در فراهم کردن محتوای موزه دفاع مقدس لرستان تلاش کنیم، گفت: دولت و ملت نیز باید وظیفه خود را در این راستا با همراهی و همدلی انجام دهند.
کد خبر: ۵۸۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ - 20April 2023

تلاش همگانی برای تولید محتوای موزه دفاع مقدس لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز (پنج شنبه) در یادواره امیران و 1200 شهید لشکر 84 لرستان نیز در این مراسم  اظهار داشت: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژگی‌های ایمان‌داری، اخلاص، اعتقاد و جهاد در راه خدا مجهزند.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ویژگی‌های توانایی و دانایی در خودکفایی، تولید تجهیزات دفاعی، نظامی و بازدارندگی، مردمی بودن و ولایتمداری همواره شناخته می‌شوند.

شاهرخی با اشاره به طی مسیر درست در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب گفت: مسیر بر همگان روشن است و همه باید در این مسیر حامی انقلاب اسلامی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظ مرزهای کشورند، ابراز کرد: ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران یکی از بی‌نظیرترین ارتش‌های جهان است.

شاهرخی با اشاره به اینکه جان‌فشانی و ازخودگذشتگی شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ارتش در مسیر پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی همواره مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

وی به فداکاری ارتشیان در دفاع از مرزهای میهن تأکید و افزود: ارتشیان فرزندان انقلاب و مردم هستند و همیشه حافظ مرزها و امنیت کشور بوده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس نیز کارنامه درخشانی داشته است، عنوان کرد: برگزاری گرامیداشت شهدا استمرار راه آنان است.

وی با تأکید بر اینکه ما باید با خرد جمعی در فراهم کردن محتوای موزه دفاع مقدس لرستان تلاش کنیم، بیان کرد: دولت و ملت نیز باید وظیفه خود را در این راستا با همراهی و همدلی انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار