در آخرین روز ماه مبارک رمضان؛

محفل قرآنی «بهار در بهار» در گیلان برگزار می‌شود

محفل مجازی قرآنی «بهار در بهار» روز جمعه یکم اردیبهشت مصادف با 30 رمضان‌المبارک در کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 20April 2023

محفل قرآنی «بهار در بهار» در گیلان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، محفل مجازی قرآنی «بهار در بهار» روز جمعه یکم اردیبهشت مصادف با 30 رمضان‌المبارک به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت برگزار می‌شود.

این ویژه‌برنامه با حضور حاج محمد فلاح‌پور، قاری بین‌المللی قرآن کریم همراه با تلاوت جزء سی قرآن کریم، تفسیر کوتاه، مسابقات روزانه، پویش منم اومدم، ارائه نکات آموزشی سبک زندگی هر روز یک آیه یک مهارت، معرفی کتاب‌های منتخب این حوزه و اهدای جوایز همراه خواهد بود.

این سلسله محفل قرآنی به‌صورت روزانه از ساعت 14:30 تا 15 در کتابخانه‌های منتخب سراسر کشور با خوانش و تفسیر حزب آخر جزء برگزار می‌شود و از ساعت 15 تا 16 با اجرای ویژه‌برنامه‌های محفل ملی ادامه می‌یابد.

اجرای برنامه‌های متنوعی همچون مسابقات قرآنی، معرفی کتاب‌های تربیتی، پیام قرآنی، آموزش نکات قرآن با عنوان «یک آیه، یک مهارت»، قصه‌های فکری و قرآنی، اجرای پویش «منم اومدم» و اعلام نفرات برتر مسابقات روزهای گذشته جزو دیگر بخش‌های این مراسم است.

روزانه از 5 تا 7 نفر از شرکت‌کنندگان در این مسابقات با اهدای جوایز 2 میلیون ریالی تقدیر خواهد شد.

همچنین در پایان 31 روز اجرای این برنامه و همزمان با عید سعید فطر از سه نفر فعالان شرکت‌کننده در این برنامه‌ها به قید قرعه با جوایز 30 میلیون ریالی تقدیر خواهد شد.

شرکت در این برنامه‌ها و مسابقات برای عموم آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه ساعت 15 از طریق نشانی skyroom.online/ch/researchpl/quran در این محفل قرآنی شرکت کنند و 24 ساعت پس از اعلام سؤال مسابقه فرصت دارند با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی به شماره 10000450 یکی از برندگان روزانه این مسابقات باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها