پیام فرمانده سپاه قم به مناسبت تقارن عید فطر و سالروز تشکیل سپاه

سردار «موحد» در پیامی، تقارن عید سعید فطر و دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ - 21April 2023

پیام فرمانده سپاه قم به مناسبت تقارن عید فطر و سالروز تشکیل سپاه

به گزارش دفاع‌پرس از قم، متن کامل پیام سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) به مناسبت تقارن حلول ماه شوال و سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

عید سعید فطر عید بندگی و آغاز فصل نوینی برای تهذیب نفس است؛ عیدی که پس از یک ماه عبادت و مناجات خالصانه در مساجد و تکایا و هیآت مذهبی از راه رسید و عطر خوش معنویت و عبودیت را جامعه پراکنده ساخته است.

عید سعید فطر عید بازگشت به خویشتن و فطرت پاک و خداجوی انسانی است، فطرتی که طی ۳۰ شبانه‌روز میهمانی در ضیافت الله صیقل‌خورده و بیش از پیش آماده دریافت حقایق و معارف الهی است.

ملت شریف ایران به‌ویژه مردم انقلابی و زمان‌شناس استان قم طی ماه مبارک رمضان علاوه بر حضور پرشور در آیین‌های عبادی و مناسبت‌های دینی و مذهبی جلوه‌های بی‌نظیری از کمک‌های مؤمنانه، مواسات و همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند خلق کردند و با حضور انقلابی و کم‌نظیر خود در راهپیمایی روز قدس نیز به بهترین شکل ممکن به وظیفه دینی و اخلاقی خود در دفاع از مظلومین فلسطین جامعه عمل پوشانند.

همچنین فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه یادآور تدبیر حکیمانه و الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی در صدور فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که طی ۴۴ سال گذشته با صلابت، اقتدار و از خودگذشتی و شهادت نیرو‌های جان برکف خود اجازه نداده خللی در امنیت پایدار و دست اندازی دشمنان گرگ صفت به میهن عزیز اسلامی رخ دهد.

سپاه پاسداران طی بیش از ۴ دهه گذشته هر جا که نظام اسلامی نیاز به کمک داشته، با قدرت و ولایت‌مداری محض وارد عرصه شده و ماموریت و انتظارات مورد نظر با به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

سپاه سربلند و بزرگ به مثابه مردمی‌ترین نهاد انقلاب اسلامی دژ استوار و محکمی در صیانت و پاسداری از آرمان‌های والا و نجات بخش انقلاب اسلامی بوده و از ابتدای تاسیس الهی خود بعنوان یک شجره مقدس و الهام بخش همواره در خط مقدم خادمی مردم در عرصه‌های مختلف و پردامنه خدمت‌رسانی بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب همزمان با اقدامات موثر خود در مباحث محرومیت زدایی طی بیش از ۴۰ سال گذشته با نوآوری و ابتکارات خود به خصوص در بخش توانمندی‌های نظامی و با ایجاد قدرت بازدارندگی بی‌نظیر خود به یکی از مولفه‌های قدرت در سطح ملی و حفظ توازن و آرامش در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است و از طرف دیگر مجموعه خدمات و اقدامات این نهاد مقدس در مقوله‌های خدماتی، اجتماعی و مردمی در نوع خود کم نظیر است.

سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را که نماد و مصداقی از معنویت، صلابت و از خودگذشتگی است را به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فدا و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده مکرم شهدا و ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی تبریک عرض کرده و اعلام می‌دارد که در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی در عرصه جهاد، شهادت و محرومیت زدایی و زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت آماده هرگونه خدمت و جانفشانی است.

سپاه همیشه قهرمان استان قم در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی در ماه میهمانی خدا، فرارسیدن عید سعید فطر و عید بندگی را به عموم مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار