امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز عید فطر:

دشمن در پشت پرده ماجرای بی‌حجابی قرار دارد/ مسئولان برای مقابله با تورم برنامه‌ریزی کنند

آیت‌الله «حسینی» با انتقاد از گرانی و تورم گفت: مسئولان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با تورم را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۵۸۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ - 22April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، نماز عید سعید فطر امروز با حضور اقشار مختلف مردم مومن و خداجوی شهر یاسوج به امامت آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بلوار شهید سلیمانی این شهر برگزار شد.

آیت‌الله «حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید به مردم استان اظهار داشت: تقوا مایه سعادت دنیا و آخرت و باعث آرامش و امنیت می‌شود. هر ثروت و نام و نشانی وجود داشته باشد، اما پایانش جهنم باشد ارزشمند نیست.

وی با اشاره به اینکه حفظ اصالت انسان و انسانیت تقوی است و خروج از این مسیر مجازات اخروی دارد، افزود: کسانی که اهل تقوی، نماز و روزه نیستند، مجازات سختی در انتظار آن‌ها است.

امام جمعه یاسوج به مسئله حجاب اشاره داشت و تاکید کرد: دشمن در پشت پرده ماجرای بی حجابی قرار دارد. در سایه حجاب و حیا انسان به خدا نزدیکتر و انسجام اسلام حفظ می‌شود؛ بنابراین باید این موضوع رعایت شود.

حسینی گفت: باید افتخار کنیم که این غیرت را داریم و بهشت خدا در انتظار کسانی است که غیرت الهی دارند.

وی با انتقاد از وضعیت گرانی در بازار، ابراز داشت: مسئولان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با تورم را در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حرام بودن اسراف، گفت: مردم باید درست مصرف کردن به ویژه در زمینه استفاده از منابع انرژی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار