نماینده ولی‌فقیه در گیلان تأکید کرد؛

لزوم مهار لجام‌گسیختگی قیمت کالاها

آیت‌الله «فلاحتی» گفت: مسئولان تلاش کنند تا قیمت‌ اقلام و کالاها تثبیت شود و این امر نیازمند‌ تلاش همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از لجام‌گسیختگی در افزایش قیمت اقلام مصرفی است.
کد خبر: ۵۸۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ - 22April 2023

لجام‌گسیختگی قیمت اقلام مصرفی مهار شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در رشت اظهار داشت: مردم مومن، خداوند را برای یک ماه روزه‌داری و تهذیب نفس شاکر باشند.

وی با بیان اینکه خداوند به ما توفیق درک ماه مبارک و باعظمت رمضان را عنایت کرد، افزود: نعمت بزرگ عبادات، دعا و لیالی قدر از نعماتی بود که خداوند در این ماه پیش روی ما قرار داد.

امام جمعه رشت با اشاره به عزیزترین انسان‌ها نزد خداوند تصریح کرد: کسی‌که دوست دارد در پیشگاه خدا، عزیزترین انسان باشد در پنهان و آشکار، تقوای خدا را رعایت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به تلاش دولتمردان در راستای رفع مشکلات مردم و موفقیت‌های دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: یکی از خواسته‌های مردم این است که پیشرفت‌ها در سفره و معیشت آنان دیده شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به‌عنوان «مهار تورم، رشد تولید» تاکید کرد: مسئولان تلاش کنند تا قیمت اقلام و کالا‌ها تثبیت شود و این امر نیازمند تلاش همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از لجام‌گسیختگی در افزایش قیمت اقلام مصرفی است.

وی با تاکید بر وحدت رویه در برخورد با ناهنجاری‌ها خاطرنشان کرد: پدیده کشف حجاب و ناهنجاری‌ها را دشمنان به این کشور و مردم تحمیل کردند و این پدیده نامبارک باید با تلاش دولت، همراهی مردم، بسیج، سپاه و سایر دغدغه‌مندان جامعه برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد: پدیده شوم کشف حجاب که برخی افراد ناآگاه مرتکب این خطا می‌شوند، برای مردم پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار