نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

دست و پا زدن برای حفظ رژیم صهیونیستی نتیجه‌ای ندارد/ صهیونیست‌ها دشمن اصلی جهان اسلام هستند

جوکار گفت: رژیم صهیونیستی پایه و ریشه‌ای ندارد، از ابتدا هم این مهم به آمریکایی‌ها گوشزد شده بود که دست و پازدن بیهوده برای حفظ این رژیم جعلی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶ - 28April 2023

دست و پا زدن برای حفظ رژیم صهیونیستی نتیجه‌ای ندارد/ صهیونیست‌ها دشمن اصلی جهان اسلام هستند«محمدجواد جوکار» رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به تحولات رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر، اظهار داشت: دو موضوع در شرایط امروز منطقه نیاز به بررسی دارد، ابتدا تحولاتی است که  در تمام منطقه غرب آسیا سبب تضعیف آمریکایی‌ها و کاهش نفوذشان در سطح منطقه و جهان شده است، آمریکایی‌ها در واقع در پیشبرد راهبردهای سیاسی، نظامی و اقتصادی ناکام مانده‌اند.

جوکار با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راهبردهای آمریکا تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است، گفت: طرح صلحی که آمریکا پیش از این برای عادی‌سازی روابط بین اعراب و رژیم اشغالگر قدس تدبیر کرده بود امروز محلی از اعراب ندارد، این مهم در سایه تعاملات جمهوری اسلامی ایران و توافقات با سعودی و دیگر کشورهای منطقه رقم خورد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع دیگری که ضرورت بررسی دارد، معضلات و بحران‌های داخلی سرزمین‌های اشغالی است، طی هفته‌های اخیر برای اولین بار شاهد شورش‌های گسترده‌ای در سطح خیابان‌های سرزمین‌های اشغالی بودیم، شرایط موجود حکایت از این دارد که صهیونیست‌ها وضعیت پایداری ندارند.

وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سردمداران رژیم صهیونیستی نابودی خود را زودتر از موعد رقم خواهند زد.

جوکار با اشاره به وضعیت فعلی رژیم صهیونیستی و تطبیق آن با سنت‌های الهی اظهار کرد: صهیونیست‌ها دشمن اصلی جهان اسلام و ملت ایران هستند، فتنه‌انگیزی‌ها و شیطنت‌هایی که صهیونیست‌ها در آشوب‌های سال گذشته داشتند کاملاً احراز شده و روشن بود، البته نباید فراموش کنیم که رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است و حوزه سرزمینی ندارد، بنابراین تفاوتی ماهوی با وقایع و اتفاقات کشورهای دیگر دارد.

رئیس کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این رژیم پایه، اساس و ریشه‌ای ندارد و از بعد داخلی و خارجی در خطر جدی است، بنابراین همه توافقاتی که پیش از این انجام دادند پایداری و دوامی ندارد، از ابتدا هم این مهم به آمریکایی‌ها گوشزد شده بود که دست و پازدن بیهوده برای حفظ رژیم صهیونسیتی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار