پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت جانباز «صفری»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت جانباز سرافراز حاج «محمدجواد صفری» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ - 29April 2023

پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت جانباز سرافراز حاج «محمد جواد صفری»به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت جانباز سرافراز حاج «محمدجواد صفری» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
عروج آسمانی مجاهد نستوه و جانباز سرافراز خادم الحسین(ع) حاج «محمد جواد صفری» که حیات پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به مجاهدت خالصانه از جبهه های نور در دفاع مقدس و حضور در شمار اعزام اولین نیروهای سپاه محلات به جبهه های کردستان و جنوب تا سنگرهای مختلف خدمت به اسلام و انقلاب و تأسیس موکب احباب‌الرضا(ع) در راه نجف به کربلا و  پشتیبانی‌های مستمر مادی و معنوی در برنامه‌های جهادی سپاه و بسیج در قامت یک فرمانده شجاع، انقلابی و هوشمند با نقش آفرینی های خود در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی و ایثارگری، به دیدار حضرت حق شتافت، موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.
 
باشد که حضرت حق آن جانباز مخلص، خدوم و ولایتمدار و خادم اهل بیت(ع) را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهید و برادر شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره مند گرداند. انشاالله.
 
اینجانب فقدان آن همرزم عزیز و جانباز مخلص و سرافراز را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم و مردم شهید پرور محلات تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار