سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز:

کمیته «حجاب و عفاف» در الیگودرز تشکیل می‏‌شود

پیر حیاتی از تشکیل شورا و کمیته «حجاب و عفاف» و اجرای یک همایش ملی با همین موضوع در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمیته به‌صورت تخصصی و علمی در این حوزه فعالیت خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۸۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ - 30April 2023

کمیته «حجاب و عفاف» در الیگودرز تشکیل می‏‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «ابوذر پیرحیاتی»، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز، (یک شنبه) در دیدار با «محمود یوسف وند» فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز اظهار داشت: روحیه بسیجی می‌بایست در تمامی شئون زندگی ما وارد شود.

وی با یادآوری رشادت‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس، عرصه دفاع را ادامه‌دار دانست و افزود: امروزه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و هنری نیز نیاز به روحیه بسیجی داریم. بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نبوده بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدا شناخته شده و یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژی اصیل در جهان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز به اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با بسیج ناحیه این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک با همکاری و همراهی بسیج الیگودرز همایش ملی و بزرگ در خصوص حجاب و عفاف و همچنین تشکیل یک شورا و کمیته حجاب عفاف با همکاری سپاه شهرستان و دستگاه‌های فرهنگی تشکیل و به‌صورت تخصصی و علمی در این حوزه فعالیت خواهیم داشت.

محمود یوسف‌وند، فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج توانمندی‌های تحسین‌برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است، گفت: بسیج مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است و شواهد نشان می‌دهد بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته فراوانی دارد و اگر شناخته شود و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد، می‌توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره‌مند شد.

وی افزود: از توانمندی‌های بسیج می‌توان در امور اقتصادی فرهنگی و هنری و رفاهی ـ اجتماعی و دیگر زمینه‌ها که باید شناخته شود، استفاده کرد.

فرمانده سپاه الیگودرز با بیان اینکه بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس الهی است، به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران  اشاره کرد و ادامه داد: وقتی که دشمن، در جنگ تحمیلی، مقاومت و فداکاری نیروهای دست از جان شسته را دید و فهمید در جبهه نظامی نمی‌تواند پیروز شود، از روزنه فرهنگ وارد کارزار جدیدی بر ضد نظام اسلامی و باورهای فرهنگی و مذهبی ملت ما شد.

یوسف‌وند هدف اصلی دشمن در این جبهه و جنگ را جوانان دانست و اظهار  داشت: دشمن در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است، اما جوانان برومند کشور، در پناه تفکر دوراندیشانه و واقع‌بینانه بسیجی نشان دادند نسلی فرهیخته و فهمیده و مشکل‌گشا هستند، نه مشکل‌آفرین که امید است با این تفکر راسخ و مؤثر، دشمن شکستی دیگر را تجربه کند.

وی خواستار تعامل و همکاری بیشتر در کلیه زمینه‌های فرهنگی به‌ویژه برنامه غدیر و یادواره شهدای زن و سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار