سرپرست دفتر امور بانوان استانداری کرمانشاه خبر داد؛

تجلیل از مادران نمونه در استان کرمانشاه

«جانجانی» گفت: همایش بزرگ جایزه ملی جوانی جمعیت با محوریت رشد ازدواج و فرزند آوری در اواخر اردیبهشت سال جاری همزمان با روز ملی جمعیت برگزار خواهد شد که در این مراسم از مادران نمونه استان تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ - 01May 2023

تجلیل از مادران نمونه «فرزند آوری و تربیت فرزندان» در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، به مناسبت فرا رسیدن بزرگداشت «روز دختر» و همچنین همایش بزرگ جایزه ملی جوانی جمعیت جلسه‎‌ای با حضور «زهرا جانجانی» سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی استان در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه «خانجانی» با بیان این که دختران سرمایه‌های معنوی جامعه در تربیت نسل‌های  آینده هستند اظهار داشت: برنامه‌ریزی جهت هویت‌‍سازی و ارتقای هویت ایرانی اسلامی دختران نوجوان از جمله برنامه‌هایی است که همه دستگاه‌های اجرایی و مشاورین بانوان باید به جدیت آن را پیگیری کنند.

وی افزود: فرا رسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر فرصت مناسبی است تا همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی با اجرای برنامه‌هایی که نشاط و شادابی  را در بین دختران ایجاد می‌کند در تقویت هویت ملی به ویژه هویت ایرانی اسلامی تلاش کنند.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در ادامه به مسئله جوانی جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و بیان کرد: همایش بزرگ جایزه ملی جوانی جمعیت با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری در اواخر اردیبهشت سال جاری همزمان با روز ملی جمعیت برگزار خواهد شد که در این مراسم از مادران نمونه استان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار