گرامیداشت شهید آیت‌الله سلیمانی در دلگان

 مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله سلیمانی با حضور ائمه جمعه شهرستان‌های ایرانشهر دلگان، بخش جلگه چاه هاشم، فرماندار، مسئول و اقشار مختلف مردم در مصلای امام علی (ع) شهر گلمورتی دلگان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 01May 2023

گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سلیمانی در دلگانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم گرامیداشت شهید آیت الله سلیمانی با حضور ائمه جمعه شهرستان‌های ایرانشهر دلگان، بخش جلگه چاه هاشم،فرماندار، مسئول و اقشار مختلف مردم در مصلای امام علی(ع) شهر گلمورتی دلگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «عیسی بزمانی» امام جمعه شهرستان ایرانشهر در این مراسم اظهار داشت: جریان روحانیت همیشه در طول تاریخ یک جریان پیوسته‌ای با مسئله شهادت داشته که شهید سلیمانی از این جریان روحانیت جدا نیست. 

بزمانی افزود: در خدمت نظام و انقلاب بودن، اخلاق مداری تمسک و تعبد به مسائل دینی و همچنین گره گشایی مردم و بالاتر از اینها جامع الاطراف بودن ایشان که همه گروه‌ها و جناح‌ها در خمیمه انقلاب اسلامی پیش ایشان جا داشتند از مهم ترین خصوصیت ها و ویژگی های این شهید بود.

حجت الاسلام و المسلمین «عظیم بامری» امام جمعه شهرستان دلگان نیز گفت: شهید آیت الله سلیمانی در ۱۸ سالگی که به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان حضور داشتند همچنان حضرت آقا نگاهی پدرانه به این استان داشتند. 

وی افزود: منادی وحدت و محبوب دل ها عالمی وارسته و میشه در خدمت نظام و انقلاب بودند که عزت مندانه زیست کردن و مرگ شهادت که آرزوی اولیای الهی بود نصیب ایشان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار