رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم برخورد قاطع با عاملین شهادت سرهنگ شهرکی و حمیدرضا الداغی

چمران با اشاره به ترور و شهادت رئیس پلیس آگاهی سروان و حمیدرضا الداغی گفت: باید فرماندهی انتظامی کشور و قوه قضاییه برخوردی قاطع با تروریست‌ها داشته باشند.
کد خبر: ۵۸۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 02May 2023

لزوم برخورد قاطع با عاملین شهادت سرهنگ شهرکی و حمیدرضا الداغیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در چهل و چهارمین جلسه شورا با تبریک روز معلم، اظهار داشت: ۱۲ اردیبهشت یادآور روزی بزرگ در تاریخ ما است و یادآور متفکر بزرگ اسلام شهید مطهری است.

چمران با بیان اینکه شهید مطهری در زمانی که همه به مکتب و اسلام حمله می‌کردند در مقابل هجوم‌ها ایستادگی کرد، گفت: شهید مطهری با تربیت شاگران خود و حضور در کنار امام خمینی (ره) نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نقش معلمان در تربیت دانش آموزان افزود: اگر معلمان در تربیت دانش‌آموزان موفق باشند آینده‌ای درخشان خواهیم داشت.

وی با اشاره به ترور و شهادت سرهنگ علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی سروان و همسر ایشان به دست تروریست‌ها گفت: باید فرماندهی انتظامی کشور و قوه قضاییه برخوردی قاطع با تروریست‌ها داشته باشند.

چمران با تاکید بر برخورد با اراذل و اوباش سبزواری گفت: دستگاه قضا و فرماندهی انتظامی کشور باید در مقابل کسانی که منجر به شهادت آمر به معروف حمیدرضا الداغی شدند ایستادگی و با آن‌ها برخورد کند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار