امام جمعه بندرعباس:

سفر اخیر رئیس جمهور به سوریه صهیونیست‌ها را عصبانی کرده است

حجت‌الاسلام «عبادی‌زاده» گفت: سفر اخیر رئیس جمهور به سوریه صهیونیست‌ها را ناراحت و عصبانی کرده که نشان‌دهنده درستی سیاست خارجی کشورمان و اقدام به‌موقع ایران است.
کد خبر: ۵۸۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 05May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌‌زاده» امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: در شرایطی که جهان در اوج نامردی، جریان مقاومت در منطقه را تنها گذاشت و همه دنیا و جهان عرب نظرشان بر رفتن بشار اسد بود، ایران با قاطعیت از جریان مقاومت حمایت کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، سوریه را حلقه اتصال به جریان مقاومت فلسطین می دانند و این راهبرد و نگاه اجرا شد، افزود: سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به سوریه، صهیونیست‌ها را ناراحت و عصبانی کرده که این نشان‌دهنده درستی سیاست خارجی کشورمان و اقدام به‌موقع ایران است.

حجت الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: اتحادیه عرب نیز به تازگی اشتباه خود در طرد بشار اسد و سوریه را پذیرفته و این اشتباه را اعلام کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید مجدد رهبری بر مبارزه با فساد را مهم دانست و اضافه کرد: حدود ۲۰ سال قبل رهبر معظم انقلاب این هشدارها را در قالب هشت محور اعلام کردند که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت و اکنون دوباره آن را مطرح کرده اند.

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به محورهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در مبارزه با فساد خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد با وجود برخی مخالفت‌ها، سپردن امور اداره کشور به افراد مطمئن، و قاطعیت همراه با دقت در مبارزه با فساد از محورهای مهم مبارزه با فساد است.

وی پرهیز از کارهای تبلیغاتی و مبارزه شعارگونه با فساد و برخورد یکسان با افراد در تمامی رده‌ها و جایگاه‌ها را از دیگر موارد مهم در مبارزه با فساد دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار