سردار نجاتی:

شهدا آمران واقعی معروفات بودند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه شهدا رهروان واقعی امام حسین (ع) بودند، اظهار داشت: مهم‌ترین تلاش شهدا، ایثارگری در راه امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و ستم در جهان بود.
کد خبر: ۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴ - 09November 2013

شهدا آمران واقعی معروفات بودند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، دومین گردهمایی خانوادههای شاهد و ایثارگر شرکت شهرکهای صنعتی خراسان و رابطین شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانجات صنعتی استان با حضور مقامات استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این گردهمایی که با عنوان شب شعر و خاطره عاشورایی در تالار نور مشهد برگزار شد، سلیمانی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ضمن خیر مقدم به حاضران، به بیان فلسفه عاشورا و قیام امام حسین علیهالسلام پرداخت و پیام عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه عنوان کرد.
 
در ادامه، سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان خاطراتی از شهدای عاشورایی دفاع مقدس، از شهدا بهعنوان رهروان واقعی امام حسین علیهالسلام و افزود: مهمترین تلاش شهدا، ایثارگری در راه امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و ستم در جهان بود.
 
وی با بیان اینکه شهدا آمران واقعی معروفات بودند، اظهار داشت: تمام همت فرزندان روحالله، احیاء این فریضه الهی در جامعه بود.
 
خاطرنشان میسازد، در این گردهمایی راهکارهای ترویج نقدپذیری و تذکر لسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه سیاستها و برنامههای جاری مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان تبیین و تشریح شد.
نظر شما
پربیننده ها