مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان خبر داد؛

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

«طوسی» گفت: سال گذشته ۱۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.
کد خبر: ۵۸۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ - 08May 2023

پرداخت  ۱۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد در سال گذشتهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «رضا طوسی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان امروز در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: سال گذشته ۱۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان بی بضاعت زیرپوشش این نهاد در استان پرداخت شد. 

وی افزود: این میزان کمک هزینه به ۲۴ هزار دانش‌آموز و هزار و ۵۰۰ دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پرداخت شد.

طوسی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و ۱۰ میلیارد ریال نیز برای پرداخت شهریه دانشجویان پرداخت شد، گفت: کمک به تحصیل فرزندان مددجویان یکی از فعالیت‌های این نهاد در زمینه پیشگیری و قطع زنجیره فقر از سرپرستان خانوار به فرزندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان یادآور شد: تاکنون تعداد بالایی از مددجویان به رتبه‌های بالای تحصیلی رسیده و جزو افراد موفق جامعه هستند و در کنار توانمندی خود به خانواده و افراد نیازمند نیز کمک می کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۷۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی و همچنین ۸۵ نفر از ورودی های سال گذشته دانشگاه فرهنگیان جزو مددجویان زیرپوشش این نهاد هستند.

طوسی ارائه شش هزار مورد خدمات فرهنگی، آموزشی، تربیتی و اردویی و همچنین توزیع چهار هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان را از دیگر خدمات کمیته امداد استان کردستان در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها