مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان:

۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان هستند

«طوسی» با بیان اینکه هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان هستند، گفت: ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند در سطح استان کردستان دایر شده است.
کد خبر: ۶۱۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ - 21September 2023

۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد کردستان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «رضا طوسی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان امروز در آیین آغاز جشن عاطفه ها در میدان آزادی سنندج اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) هرساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و بهره گیری از ظرفیت خیران برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند نسبت به برگزاری جشن عاطفه ها اقدام می کند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند در سطح استان دایر شده است، افزود: هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان هستند که حدود هشت درصد جمعیت دانش‌آموزی استان را تشکیل می دهد و خیرین و نیکوکاران می توانند با شرکت در جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی به تامین مایحتاج تحصیلی آنان کمک کنند.

وی یادآور شد: جشن عاطفه‌ها امسال ۳۰ شهریور در میادین اصلی شهرها، ۳۱ شهریور در مصلی های نماز جمعه و روز چهارم مهر ماه در سطح مدارس برگزار و کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.

به گفته وی برای جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال درکنار تمام ادارات اجرایی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز در این زمینه اقدام می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: همچنین شماره کارت ۷۷۴۳ ۹۹۹۶ ۹۹۱۸ ۶۰۳۷ و شماره گیری کد دستوری ۰۸۷#* ۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی به صورت غیرحضوری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) تمام کمک‌های مردمی را قبل از بازگشایی مدارس به دست نیازمندان می رساند، یادآور شد: سال گذشته ۶ میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد که چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از طریق مراکز نیکوکاری و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طریق این نهاد جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار