سخنگوی وزارت امور خارجه:

فلسطین با وجود قساوت صهیونیست‌ها، مظلومانه اما با اقتدار می‌ایستد

کنعانی گفت: با وجود قساوت صهیونیست‌ها، فلسطین مظلوم، مقتدر می‌ایستد و شهادت برخی فرماندهان مقاومت، مانع پاسخ به این رژیم نخواهد شد.‌
کد خبر: ۵۸۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 11May 2023

کنعانی: با وجود قساوت صهیونیست‌ها، فلسطین مظلوم مقتدر می‌ایستدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، رژیم صهیونیستی امروز و برای سومین روز اقدام به حمله به مواضع مقاومت در نوار غزه کرده است. این حملات با پاسخ مقاومت روبرو شد. در حملات صهیونیست‌ها تعداد زیادی از مردم فلسطین شهید و زخمی شدند.

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک رشته توئیت نوشت: اشغالگران طی ۲ روز حدود ۲۰۰ نقطه در نوار غزه را هدف گرفتند. عمده اهداف رژیم، اماکن مسکونی بود که تاکنون بیش از ۲۵ شهید و ده‌ها مجروح بویژه از کودکان و زنان برجای گذاشت.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین در همین خصوص اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و حداقل ۷۰ تن نیز مجروح شدند.

وی افزود: برغم قساوت صهیونیست‌ها، فلسطین مظلوم اما مقتدر می‌ایستد و شهادت برخی فرماندهان مقاومت، مانع پاسخ به رژیم (صهیونیستی) نخواهد شد.‌‎

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: فلسطین و گروه‌های مقاومت آن متحد، مصمم و مجهزند و رژیم اشغالگر و ساکنان غاصب سرزمین‌های اشغالی از جنایات فعلی خود همانند گذشته نتیجه‌ای جز شکست نخواهند گرفت، اما پایداری و مجاهدت ملت فلسطین در برابر متجاوزان، رافع مسؤولیت دولت‌ها و ملت‌های اسلامی در حمایت قوی و مؤثر از فلسطین نیست. 

لازم به ذکر است کنعانی پیش از این نیز حمله صهیونیست‌ها به نوار غزه را شدیدا محکوم کرده بود.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار