مادر شهیدان «فریدنیان» آسمانی شد

مادر شهیدان «فریدنیان» از استان خوزستان پس از تحمل سال‌ها فراق از فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۸۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ - 14May 2023

مادر شهیدان والامقام «فریدنیان» آسمانی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «نصرت خلیلیان» مادر شهیدان «حمیدرضا و جمشید فریدنیان» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش روز گذشته (شنبه) به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک این مادر گرانقدر امروز (یکشنبه)، در قطعه والدین شهدای کلگه با حضور مسئولان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.

«حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

گفتنی است شهید «حمیدرضا فریدنیان» در پنجم مرداد سال ۱۳۴۳ متولد شد و روز ۲۶ تیر ۱۳۶۱ در جبهه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «جمشید فریدنیان» در یازدهم آذر سال ۱۳۳۵ متولد و در پنجم اسفند سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی والفجر، در عملیات خیبر به شهادت رسید. پیکر پاک وی پس از سال‌ها مفقودالاثری کشف و روز پنجم مرداد سال ۱۳۷۴ به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها