فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

بحث ارتباطات از حالت گفتمان صرف خارج و به جایگاه ارزنده‌ای رسیده است

سردار «مهدوی» گفت: امروز بحث ارتباطات از حالت گفتمان صرف خارج شده و به جایگاه ارزنده و مهمی رسیده، بنابراین همه اینها را مدیون دلاورمردان و فعالان این عرصه هستیم که با تلاش و فعالیت‌های شبانه‌روزی در این زمینه خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ - 14May 2023

بحث ارتباطات از حالت گفتمان صرف خارج و به جایگاه ارزنده‌ای رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در دیدار با مدیرکل اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان جنوبی و مدیر کل مخابرات استان به مناسبت روز ارتباطات، ضمن تبریک این ایام، اظهار داشت: امروز نقش ارتباطات و مخابرات بر هیچ فردی پوشیده نیست و جایگاه ارتباطات در تمامی عرصه‌های دنیا از جمله اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی خاص و ویژه است.

وی بیان داشت: سنجش اهمیت کار ارتباطات و مخابرات زمانی مشخص می‌شود که یک ارتباطی به هر دلیلی قطع می‌شود و به دنبال آن چقدر نارضایتی خواهد بود، قطعا شتابی که در چند سال اخیر در این زمینه اتفاق افتاده منحر شده که هر روز طرح ویژه و جدیدی ظهور کند و تکنولوژی به سرعت رو به پیشرفت است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مبحث امروز ارتباطات و مخابرات صرفا از یک ارتباط تلفی فراتر رفته است، تبیین کرد: آنچه امروز بدون در نظر گرفتن بُعد فیزیکی سبب نزدیک شدن افراد شده است به واسطه همین ارتباطات و مخابرات است.

سردار مهدوی ضمن قدردانی و آروزی توفیق برای کارکنان مجموعه مخابرات و اداره ارتباطات استان، افزود: در دولت اسلامی شما نقش ویژه‌ای دارید چرا که جهان اسلام به واسطه فعالیت‌ها و توانمندی‌های شما به اتحاد و همبستگی می‌رسد.

وی ادامه داد: نقش کارکنان و پرسنل اداره مخابرات، اطلاعات و ارتباطات بسیار با اهمیت است تا جایی که در ردیف یک تشکیلات دفاعی و امنیتی می‌توان آن را قرار داد و نقش ارزنده‌ای دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز بحث ارتباطات از حالت گفتمان صرف خارج شده و به جایگاه ارزنده و مهمی رسیده، بنابراین همه اینها را مدیون دلاورمردان و فعالان این عرصه هستیم که با تلاش و فعالیت‌های شبانه‌روزی در این زمینه خدمت می‌کنند.

سردار مهدوی تبیین کرد: مجموعه بسیج و سپاه استان آمادگی کامل دارد تا در هر زمینه از عرصه ارتباطات و مخابرات به کمک نیاز بود به عنوان معین و پشیبان با مجموعه‌های ارتباطی و مخابراتی استان همکاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار