جزئیات مراسم تشییع شهید «یوسف سرلک» در الیگودرز اعلام شد

سرهنگ «رشیدی» گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشییع و خاکسپاری شهید تازه تفحص شده «یوسف سرلک» در الیگودرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ - 14May 2023

جزئیات مراسم تشییع شهید «یوسف سرلک» در الیگودرز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم تشییع شهید «یوسف سرلک» در الیگودرز خبر داد و اظهار داشت: این مراسم روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: شهید «یوسف سرلک» متولد یکم آذر سال ۱۳۴۶ است که در دوران دفاع مقدس به عنوان، جمعی لشکر ۷ ولیعصر (عج) در مناطق عملیاتی حضور یافت و در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر، در شرق دجله، جاویدالاثر شد.

رشیدی گفت: بعد از ۴۰ سال از زمان شهادت این شهید والا مقام، پیکر وی توسط گروه تفحص به معراج شهدا انتقال داده شد

مدیر کل جفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با بیان اینکه پدر و مادر شهید یوسف سرلک پس از سال‌ها چشم انتظاری و و بی‌خبری از فرزند شهیدشان، این دار فانی را وداع گفته اند، تصریح کرد: ساعت ۱۷ روز دوشنبه (۲۵ اردیبهشت)، مراسم استقبال از شهید با حضور مسئولین، خانواده‌های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم در الیگودرز برگزار می‌شود و سپس مردم شهید پرور الیگودرز به صورت خودرویی پیکر این شهید والا مقام را به سمت مصلا مشایعت می‌نمایند و بعد از با نماز مغرب و عشاء مراسم شبی با شهدا در همان مکان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سرلک نیز روز سه‌شنبه هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی (ره) به‌سمت گلزار شهدای مرکزی با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

رشیدی ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه و مسئولین شهرستان الیگودرز خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید تازه تفحص شده یوسف سر لک با همکاری وهماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار