نماینده ولی فقیه در استان همدان:

بسیج سازندگی یکی از بسترهای رسیدن به عدالت در جامعه است

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: از بسترهای مناسب برای رسیدن به عدالت در جامعه، مجموعه بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۵۸۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ - 15May 2023

بسیج سارندگی یکی از بسترهای رسیدن به عدالت در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با جمعی از جهادگران بسیج سازندگی سپاه استان، اظهار داشت: کمتر جمعی را می‌توان نام برد که دارای خیر و برکت فراوانی همانند این مجموعه باشد. امیدوارم شرایط فراهم شود تا در این جمع و اردوهای جهادی حاضر شوم.

وی با بیان اینکه برای جبران عقب افتادگی در عرصه عدالت، نیازمند حرکت و تلاش بیشتری هستیم، افزود: از بسترهای مناسب برای رسیدن به عدالت در جامعه، مجموعه بسیج سازندگی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: از مجموعه‌هایی که گزارشات آن قابل راستی آزمایی است و انسان اثرات خدمات آن را به راحتی مشاهده می‌کند، بسیج سازندگی است.

وی یادآور شد: اگر امروز با مشکل اقتصادی و مسکن روبرو هستیم، راهکار اصلی رفع آن، مردمی سازی اقتصاد است. بسیج سازندگی تجربه بسیار موفقی است که می‌توان با مردمی سازی مشکلات موجود را حل کرد.

حجت‌الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: در حل مشکل مسکن می‌توان زمین رایگان در اختیار مردم قرار داد و برای ساخت آن بسیج سازندگی را وارد میدان کرد و سپس نتیجه را مشاهد کرد.

وی در پایان متذکر شد: اینکه در روستایی دور افتاده برویم و برای یک هم وطن سرپناهی بسازیم بهتر است تا در جلسات بنشینیم و تنها شنونده گزارشات باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار