مراسم چهارمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و چهارمین سالگرد خاکسپاری دو شهید گمنام مجتمع یاوران مهدی (عج) مسجد جمکران، در جوار مزار این دو شهید عزیز برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ - 16May 2023

گرامیداشت چهارمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام مجتمع یاوران مهدی (عج)

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت چهارمین سالگرد خاکسپاری دو شهید گمنام مجتمع یاوران مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران، در جوار مزار این دو شهید عزیز برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «سید احمد موسوی» از اساتید و کارشناسان حوزوی طی سخنانی با اشاره به تصریح زنده بودن شهدا در قرآن کریم، قدرت اثرگذاری شهدا را در جامعه مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین به ویژگی‌هایی از امام جعفر صادق (ع) و تطابق آن در خصوصیات سرداران شهیدی همچون حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

این مراسم با مرثیه سرایی توسط حجت الاسلام علی اکبر محمدی و سینه زنی و ذکر توسل به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) همراه بود.

در مراسم فوق فراگیران دوره‌های آموزشی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) و مسئولانی از این یگان، نمایندگانی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و جمعی از زائران مسجد مقدس جمکران حضور داشتند.

دو شهید گمنام ۱۷ ساله و ۱۹ ساله مربوط به منطقه شرهانی در عملیات محرم و شرق بصره در عملیات رمضان، چهار سال پیش همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد یاوران مهدی (عج) واقع در بلوار انتظار مسجد مقدس جمکران تشییع و خاکسپاری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها