مراسم تجدید میثاق با شهدا برگزار شد

مردم شهرستان الیگودرزبا حضور در مراسم شبی با شهید «یوسف سرلک» بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۵۸۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 16May 2023

مراسم شبی با شهید در الیگودرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، شامگاه  گذشته مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان  الیگودرز با حضور در مراسم شبی با شهید «یوسف سرلک» که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

این مراسم که با قرائت آیات وحی آغاز  شد و سخنرانی حجت الاسلام «هبت‌الله سرلک» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان، قرائت زیارت عاشورا، نوحه‌سرایی  از برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

حضور مسئولین، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کنار خانواده شهید والا مقام «یوسف سرلک» نشان از انسجام و وحدت ملت ایران در عرصه‌های مختلف و علاقه به زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است.

شهید «یوسف سرلک» متولد یکم آذر سال ۱۳۴۶ است که در دوران دفاع مقدس به عنوان، جمعی لشکر ۷ ولیعصر (عج) در مناطق عملیاتی حضور یافت و در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر، در شرق دجله، جاویدالاثر شد و بعد از ۴۰ سال از زمان شهادت این شهید والا مقام، پیکر وی توسط گروه تفحص به معراج شهدا انتقال داده شد.

 انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار